Experian въвежда нов модел за предлагане на аналитични решения
Той ще позволи на малки и средни компании да имат достъп до услуги, до които са имали само най-големите
Experian разработва нов модел за предлагане на аналитични решения, който да позволи на малките и средни компании да имат достъп до услуги, които досега са ползвани от големи банки и корпорации. Това ще доведе до разширяване на пазар на услуги, които компанията предлага, с въвеждането на нов сегмент. Предоставянето на Software as a Service (SaaS) ще се тества и конфигурира от екипите на Experian в България.
"Бизнесът се развива и днес виждаме, че малките и средни предприятия искат да имат достъп до работещи инструменти за взимане на решения, за да се конкурират с големите играчи в съответния сектор. В същото време, те не искат или не могат да правят големи инвестиции, затова им трябва нещо извън стандартните решения, което да бъде достатъчно ефективно", – сподели Ейми Шалфен, глобален директор Обслужване и доставка на аналитични решения в Experian.
SaaS е модел от типа еднo-към-много, където Experian ще хоства софтуера и ще го предоставя на клиентите през интернет. Екипът в българския офис ще тества новото решение, като проектът стартира на 1 юли. Процесът ще включва писане на сценарии и автоматизация. Ще се използват технологии като Cucumber, Gherkin и Selenium.
Освен тестването на приложението, в България ще се прави конфигурирането на софтуера.
"Това наистина е една нова технология, която ще трансформира пазара на аналитични решения и в бъдеще ще стане стандартен модел за работа в индустрията", коментира Александрина Гиндева, мениджър Бизнес анализи в Experian.
Технологията SaaS помага и за разгръщане на иновациите, като улеснява доставянето на подобрения на продуктите чрез непрекъснато разработване на софтуер на една обща платформа.