Facebook иска да превърне WhatsApp в машина за пари
Социалната мрежа има план, с който да превърне чат услугата в доходоносен бизнес
~ 1 мин.
Facebook предприема стъпки, за да превърне услугата за чат на WhatsApp в доходоносен бизнес, пише Fortune. От социалната мрежа обявиха в сряда, че въвеждат няколко начина, чрез които компаниите ще могат да рекламират своите продукти и услуги в приложението, което бе купено от Facebook през 2014 г. срещу 19 млрд. долара.
Първият метод включва конвенционалните реклами, които всички виждаме в News Feed-а си във Facebook. Сега компаниите ще могат да създават Facebook реклами, които се свързват с WhatsApp, така че, ако клиентите харесват определена реклама във Facebook, те могат по-лесно да се свържат с тази компания през чат приложението.
Амбициите на Facebook да разшири своята съществуваща онлайн рекламна система до повече услуги и да не разчита само на основния си бизнес, свързан със социалната мрежа. Това е голяма стъпка, тъй като рекламите са основният източник на приходи за Facebook.
Финансовият отчет на Facebook за второто тримесечие притесни инвеститорите, които обърнаха внимание на забавянето при ръста на потребителите на ключови пазари като САЩ и Канада.
Първият метод включва конвенционалните реклами, които всички виждаме в News Feed-а си във Facebook. Сега компаниите ще могат да създават Facebook реклами, които се свързват с WhatsApp, така че, ако клиентите харесват определена реклама във Facebook, те могат по-лесно да се свържат с тази компания през чат приложението.
Facebook заяви, че компаниите, управляващи тези конкретни реклами във Facebook/WhatsApp, ще могат да следят определени статистически данни, като например общия брой съобщения, изпратени от хората, видели рекламата.
Освен това представителите на WhatsApp заявиха пред The Wall Street Journal, че приложението ще започне да показва онлайн реклами на своите потребители през 2019 г. Плановете за монетаризиране са подобни на тези, които Facebook осъществи с функцията Story на Instagram.Амбициите на Facebook да разшири своята съществуваща онлайн рекламна система до повече услуги и да не разчита само на основния си бизнес, свързан със социалната мрежа. Това е голяма стъпка, тъй като рекламите са основният източник на приходи за Facebook.
Финансовият отчет на Facebook за второто тримесечие притесни инвеститорите, които обърнаха внимание на забавянето при ръста на потребителите на ключови пазари като САЩ и Канада.