Facebook променя рекламните си условия преди изборите в САЩ догодина
Социалните мрежи в страната имат срок до ноември 2018 г. да започнат по-добре да се противопоставят на посланията, манипулиращи изборите
Корпорацията Facebook започна да променя условията за политически реклами на платформата си и може да въведе някои от промените преди междинните избори в САЩ през 2018 г. Това заяви главният технически директор на социалната мрежа Майк Шрьопфер, цитиран от Reuters.
Американските избори за конгресмени и губернатори, като в някои щати ще бъдат проведени и местни парламентарни избори, са насрочени за ноември 2018 г. Те представляват своеобразен краен срок за Facebook и другите социални мрежи да започнат да се справят по-добре със спирането на всякакви опити за намеса в американските избори.
„Работим активно върху всички тези неща, затова в компанията се отделя голямо внимание да подобрим всичко това постоянно”, каза Шрьопфер. „Ще видите редовен ритъм на обновления и промени”, добави той.