Facebook ще предава безплатно мачовете от испанското първенство в Индия и още 7 държави
Първият мач ще бъде излъчен този петък
~ 2 мин.
Социалната мрежа Facebook ще излъчва футболната лига на Испания на живо на зрители в Индия и други страни от Южна Азия безплатно.
Тригодишният договор на Facebook и Ла Лига, подписан днес, ще осигури безплатни футболни емоции на жителите в осем страни в региона: Афганистан, Бангладеш, Бутан, Индия, Непал, Малдивите, Шри Ланка и Пакистан. Първият мач ще бъде излъчен този петък.
Мачовете от Ла Лига, включително тези на грандовете Барселона и Реал Мадрид, ще бъдат излъчвани на живо и по заявка чрез Facebook страницата на Ла Лига и отделните клубни страници.
Настъплението на Facebook на потребителския пазар на Индия, започна с фалстарт. През 2015 г. социалната мрежа стартира пакета Free Basics - платформа, чрез която се предлагат осовни популярни интернет услуги на потребителите в по-слабо развитите в икономическо отношение страни. Но през 2016 г. схемата беше забранена от индийското правителство заради нарушаване на правилата за неутралност на мрежата.
Независимо от това, демографските данни на Индия остават привлекателни, обхващащи потребителски пазар с над 1,3 милиарда души. Очаква се тази година тя да бъде и най-бързо развиващата се икономика в света.
Facebook има 348 милиона потребители в индийския субконтинент. Индия е и дом на най-голямата потребителска база на социалната мрежа, като 270 милиона индийци имат профили. Страната е и най-бързо развиващият се пазар на смартфони в света.
Привличането на индийски футболни фенове може да донесе големи приходи и испанското първенство.
Тригодишният договор на Facebook и Ла Лига, подписан днес, ще осигури безплатни футболни емоции на жителите в осем страни в региона: Афганистан, Бангладеш, Бутан, Индия, Непал, Малдивите, Шри Ланка и Пакистан. Първият мач ще бъде излъчен този петък.
Мачовете от Ла Лига, включително тези на грандовете Барселона и Реал Мадрид, ще бъдат излъчвани на живо и по заявка чрез Facebook страницата на Ла Лига и отделните клубни страници.
Настъплението на Facebook на потребителския пазар на Индия, започна с фалстарт. През 2015 г. социалната мрежа стартира пакета Free Basics - платформа, чрез която се предлагат осовни популярни интернет услуги на потребителите в по-слабо развитите в икономическо отношение страни. Но през 2016 г. схемата беше забранена от индийското правителство заради нарушаване на правилата за неутралност на мрежата.
Независимо от това, демографските данни на Индия остават привлекателни, обхващащи потребителски пазар с над 1,3 милиарда души. Очаква се тази година тя да бъде и най-бързо развиващата се икономика в света.
Facebook има 348 милиона потребители в индийския субконтинент. Индия е и дом на най-голямата потребителска база на социалната мрежа, като 270 милиона индийци имат профили. Страната е и най-бързо развиващият се пазар на смартфони в света.
Привличането на индийски футболни фенове може да донесе големи приходи и испанското първенство.
Facebook и La Liga не разкриват финансовите параметри на сделката. Но, според Ройтерс, предишният притежател на права Sony Pictures Network е платила 32 млн. долара за излъчване на La Liga в региона между 2014 и 2018 г.
Съобщението бележи първото споразумение на Ла Лига с платформа за социални медии. Facebook, от своя страна, вече навлиза на пазара на спортно съдържание. Социалната мрежа вече показва мейджър лигата по бейзбол в САЩ