Facebook стартира платформа за спортни резултати и коментари
С 650 млн. спортните фенове, Facebook е най-големият стадион в света
Днес социалната мрежа Facebook стартира платформата Sports Stadium, която ще позволи на потребителите да следят и коментират с приятелите си в реално време най-различни спортни събития.
С 650 млн. спортните фенове, Facebook е най-големият стадион в света. Хората вече се обръщат към мрежата, за да отпразнуват победа или да си съчувстват, както и да коментират резултати с приятели и други фенове.
„Сега ние изграждаме място посветено на спорта, така че да можете да получите усещането, че гледате играта с приятелите си, дори когато не сте заедно”, се казва в съобщение публикувано от Facebook.
Sports Stadium тръгва пробно първо за потребителите на iOS в САЩ. През следващите седмици тя поетапно ще бъде активирана за други платформи, а след това ще е достъпна и в други страни.
Facebook Sport, ще събира цялото спортното съдържание, което потребителят е избрал, на едно място и информацията ще идва в реално време, появявайки се в хронологичен ред. Чрез новата платформа можете да видите:
- Публикации на приятели, и техните коментари за различни спортни събития
- Мнения и коментари от експерти, медии, журналисти, статуси от отбори, играчи
- Резултати на живо, статистика
- Информация за играта, като например къде се излъчва по телевизията
Потребителят ще може да се включва в коментарите със свои публикации, снимки. Целта на Facebook е Sports Stadium да бъде като "втори екран" и да даде доза интерактивност на спортните събития.
Подобни приложения вече не липсват, но всяко от тях изисква отделна регистрация и профил. С интегрирането на Sports Stadium директно в приложението и разчитането на почти изцяло на съдържание, генерирано в рамките на Facebook, платформата получава със самото си стартиране две важни неща - голям брой потребители и много персонализирано съдържание.
Спортът е глобален интерес, който свързва хората по цял свят. Този продукт прави връзката със спорта още по-забавна и ангажираща.
От днес функцията се въвежда за американските футболни мачове, но съвсем скоро ще подкрепи и други спортове по целия свят като баскетбол и футбол. Опитът засега е на разположение за iPhone в САЩ и ще се разшири и за други платформи през следващите седмици.