Фандъкова: Другите си поставят приоритети, по които ние вече работим
Столичният кмет подчерта, че ако бъде преизбран, ще работи с нов екип
~ 2 мин.
В програмите на кандидатите за кмет на София фигурират приоритетите, по които ние вече работим и искаме да доразвиваме през следващите години. Един от тях е дигитализацията. Поканила съм IT специалисти, които да направят така, че работата на общината да бъде прозрачна и всичко да стане по-лесно за гражданите и бизнеса”. Това каза в ефира на „Нова телевизия” кметът на София и кандидат за четвърти мандат на поста Йорданка Фандъкова.
„За някои кандидати това не е състезание, а битка за столицата. За мен кампанията никога не е била това. Важно ми е да разговарям с хората и да им представя идеите си. Ще изляза с реализъм и отговорност. Това е, което мога да предложа”, каза още градоначалникът.
Тя подчерта, че ако бъде преизбрана, ще работи с нов екип. „Новите идеи идват и с нови хора, които да ги създават и да ги реализират. Скоростта на промяната е много висока. Но това не става от само себе си, а с много работа. Имали сме много пропуски и грешки за изминалите 10 години. Важното е да си направим изводите, за да продължаваме напред”, обясни Фандъкова.
Сегашният градоначалник на София, почерта, че тя е кметът, налагал най-големите санкции в цялата държава. Призна обаче, че е очевидно трябва да се помисли и за превенция на проблемите. „Затова имаме предложения за промяна в законодателството – за да може и проектантите, и изпълнителите, и надзорниците да носят професионална, а не само финансова отговорност. Това означава гилдиите да могат да отнемат лицензи“, каза Фандъкова и подчерта, че при стотиците изпълнени обекти „никой не може да гарантира, че при всичките тези ремонти няма да има изкривена плочка или некачествен асфалт”.
Столичният кмет бе категоричен, че работата по изграждането на метрото трябва да продължи и информира, че в края на октомври приключат строителните работи по още една отсечка от 8 км – от „Красно село” до „Подуяне”. Вече се проектирали и други части от подземната железница, а за две от тях се работели по осигуряването на финансиране.
В края на този месец пък ще започне доизграждането на Южната дъга на Околовръстния път, обяви още градоначалникът. Предстои оформянето и на т.нар. „зелен ринг” – линейни паркове по трасето на старите жп линии.
„За някои кандидати това не е състезание, а битка за столицата. За мен кампанията никога не е била това. Важно ми е да разговарям с хората и да им представя идеите си. Ще изляза с реализъм и отговорност. Това е, което мога да предложа”, каза още градоначалникът.
Тя подчерта, че ако бъде преизбрана, ще работи с нов екип. „Новите идеи идват и с нови хора, които да ги създават и да ги реализират. Скоростта на промяната е много висока. Но това не става от само себе си, а с много работа. Имали сме много пропуски и грешки за изминалите 10 години. Важното е да си направим изводите, за да продължаваме напред”, обясни Фандъкова.
Сегашният градоначалник на София, почерта, че тя е кметът, налагал най-големите санкции в цялата държава. Призна обаче, че е очевидно трябва да се помисли и за превенция на проблемите. „Затова имаме предложения за промяна в законодателството – за да може и проектантите, и изпълнителите, и надзорниците да носят професионална, а не само финансова отговорност. Това означава гилдиите да могат да отнемат лицензи“, каза Фандъкова и подчерта, че при стотиците изпълнени обекти „никой не може да гарантира, че при всичките тези ремонти няма да има изкривена плочка или некачествен асфалт”.
Столичният кмет бе категоричен, че работата по изграждането на метрото трябва да продължи и информира, че в края на октомври приключат строителните работи по още една отсечка от 8 км – от „Красно село” до „Подуяне”. Вече се проектирали и други части от подземната железница, а за две от тях се работели по осигуряването на финансиране.
В края на този месец пък ще започне доизграждането на Южната дъга на Околовръстния път, обяви още градоначалникът. Предстои оформянето и на т.нар. „зелен ринг” – линейни паркове по трасето на старите жп линии.