Ford продължава възстановяването си от кризата
Остарялата продуктова гама също удря продажбите
Китайските съвместни предприятия на американския автомобилен концерн Ford Motor отчетоха ръст на продажбите през юни на годишна база, тъй като най-големият автомобилен пазар в света продължава да се възстановява от пандемията от коронавирус, която засегна сериозно търсенето по-рано през годината, предава Reuters.
Базираното в Чунцин съвместно предприятие на Ford и Changan обяви по-рано днес, че продажбите му са скочили със 7.7% спрямо година по-рано. Компанията обаче не разкрива броя на продадените превозни средства. Новите SUV модели на Ford, включително Escape, Edge и Explorer, се търсят все повече от купувачите и допринасят за растежа на продажбите през изминалите месеци, се казва в изявление на концерна.
Jiangling Motors Corp (JMC), в която Ford притежава дял, заяви през изминалата седмица, че е продала 39 192 превозни средства през юни, което е с 67% повече спрямо година по-рано. Китайските съвместни предприятия на Ford отчетоха ръст при продажбите и през април и май, като по този начин помогнаха на американския концерн да стартира своя първи тримесечен растеж от третото тримесечие на 2017 г. От Ford заявиха, че остарялата продуктова гама е била причина за спада при продажбите преди три години.