Forever 21 открива първия си магазин в София на 2 април
Първите 200 посетители ще получат карти на стойност 21 лв.
~ 1 мин.
Американският моден гигант Forever 21 открива първия си магазин в София на 2 април в Paradise Center. За събитието пред магазина в 10:00 часа Криско ще изнесе специален концерт. Гости ще бъдат и звездите от X Factor Михаела
Маринова и Дарина Йотова.
Първите 200 клиенти, влезли в магазина, ще получат ексклузивни промо карти за пазаруване на стойност 21 лв. Брандът отваря първия си магазин в Източна Европа.
В началото на април Forever 21 ще представи в София цветната си пролетна колекция, вдъхновена от града на ангелите, Лос Анджелис. От бохемски до класически и женствен шик, в магазина ще откриете всеки стил, който търсите. Освен дрехите и аксесоарите с марката Forever 21, ще бъдат представени и колекциите Contemporary, Basics, Denim, както и обувки.
Forever 21 е една от най-големите специализирани търговски вериги в САЩ, с магазини, предлагащи т.нар. "бърза мода", чиято цел е да предостави достъп до най-горещите модни тенденции на жени и мъже от всички възрасти.
Компанията е основана в Лос Анджелис през 1984 г. В момента популярният бранд има повече от 750 магазина в 47 страни по света, сред които Съединените щати и международно присъствие в Канада, Китай, Европа, Хонг Конг, Индия, Израел, Япония, Корея, Южна Америка, Мексико, Филипините и Обединеното кралство.
Първите 200 клиенти, влезли в магазина, ще получат ексклузивни промо карти за пазаруване на стойност 21 лв. Брандът отваря първия си магазин в Източна Европа.
В началото на април Forever 21 ще представи в София цветната си пролетна колекция, вдъхновена от града на ангелите, Лос Анджелис. От бохемски до класически и женствен шик, в магазина ще откриете всеки стил, който търсите. Освен дрехите и аксесоарите с марката Forever 21, ще бъдат представени и колекциите Contemporary, Basics, Denim, както и обувки.
Forever 21 е една от най-големите специализирани търговски вериги в САЩ, с магазини, предлагащи т.нар. "бърза мода", чиято цел е да предостави достъп до най-горещите модни тенденции на жени и мъже от всички възрасти.
Компанията е основана в Лос Анджелис през 1984 г. В момента популярният бранд има повече от 750 магазина в 47 страни по света, сред които Съединените щати и международно присъствие в Канада, Китай, Европа, Хонг Конг, Индия, Израел, Япония, Корея, Южна Америка, Мексико, Филипините и Обединеното кралство.