Gucci вече ще прави и луксозни бижута
Те ще се изработват в Италия
~ 1 мин.
Gucci, италианската модна марка, част от френската луксозна група Kering, ще прави и бижута от висок клас, като първата колекция ще се появи през юни или юли догодина. Новината съобщи шефът на Kering Франсоа-Анри Пино в интервю днес.
Бижутата са едни от най-добре представящите се стоки от луксозната индустрия през 2018 г., според консултантската компания Bain&Co, която прогнозира, че продажбите в глобален мащаб на стойност 18 милиарда евро са се увеличили със 7% тази година.
Този ръст е съпоставим с този на обувките и над категориите с висок марж като чанти, от където идват голяма част от приходите на модните групи като Gucci, пише Ройтерс.
Повечето лейбъли произвеждат обеци и други аксесоари, но бижутерията от висок клас е рядкост в света на големите модни къщи. Тази ниша е заемана от швейцарската Chopard, или от Boucheron - бранд, собственост на Kering, в който също холдингът също влага много ресурси.
"Ще бъдат направени 200 различни бижута с много цветни скъпоценни камъни, които ще бъдат изработени в Италия", каза председателят и главен изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино в интервю за френския вестник Le Figaro.
Gucci е една от най-бързо развиващите се луксозни марки през последните години, благодарение на дизайнера Алесандро Микеле.
Общите приходи в Kering достигат 3,4 млрд. евро през третото тримесечие, което е по-добро от очакваното с ръст от 27.5%, благодарение предимно на процъфтяващите продажби на Gucci.
Пино каза още в интервюто, че Kering има за цел да използва етично добито злато за всичките си бижута в следващите две години, докато сега цифрата е 70%.
Бижутата са едни от най-добре представящите се стоки от луксозната индустрия през 2018 г., според консултантската компания Bain&Co, която прогнозира, че продажбите в глобален мащаб на стойност 18 милиарда евро са се увеличили със 7% тази година.
Този ръст е съпоставим с този на обувките и над категориите с висок марж като чанти, от където идват голяма част от приходите на модните групи като Gucci, пише Ройтерс.
Повечето лейбъли произвеждат обеци и други аксесоари, но бижутерията от висок клас е рядкост в света на големите модни къщи. Тази ниша е заемана от швейцарската Chopard, или от Boucheron - бранд, собственост на Kering, в който също холдингът също влага много ресурси.
"Ще бъдат направени 200 различни бижута с много цветни скъпоценни камъни, които ще бъдат изработени в Италия", каза председателят и главен изпълнителен директор на Kering Франсоа-Анри Пино в интервю за френския вестник Le Figaro.
Gucci е една от най-бързо развиващите се луксозни марки през последните години, благодарение на дизайнера Алесандро Микеле.
Общите приходи в Kering достигат 3,4 млрд. евро през третото тримесечие, което е по-добро от очакваното с ръст от 27.5%, благодарение предимно на процъфтяващите продажби на Gucci.
Пино каза още в интервюто, че Kering има за цел да използва етично добито злато за всичките си бижута в следващите две години, докато сега цифрата е 70%.