Хората започнаха да губят интерес към Pokemon Go
Това хвърля сянка и върху игрите с добавена реалност като цяло
Интересът към мобилната игра Pokemon Go по целия
свят премина пика и интересът към
нея започна да намалява постепенно. Това пише Bloomberg, позовавайки се на статистика на компанията Axiom Capital
Management.
Според данни на експертите, ежедневната аудитория на играта намалява, заедно с броя на изтеглянията и времето, прекарано в приложението.
Към дата 16 август потребителите на играта вече са около 30 милиона по цял свят, за сравнение по време на пика ползвателите стигнаха рекордните близо 45 милиона.
Според анализатора на Axiom Capital Management Виктор Антъни, инвеститорите от компании като Facebook, Instagram, Twitter и Snapchat, са загрижени за популярността на Pokemon Go, смятайки, че приложението отнема от времето на потребителите в останалите социални мрежи. Сега обаче, експертите твърдят, че те могат да се успокоят, защото активната фаза на интерес към играта Pokemon премина.
Ако тези спадове се окажат трайни, това ще хвърли сянка не само върху жизнеспособността и популярността на Pokemon Go, но и върху игрите с добавена реалност като цяло, смята анализаторът.
"Данните от Google Trends вече показват намаляващ интерес към разширената реалност, докато интересът към виртуалната реалност остава висок", заключава той.