„Икономика“ с нова билборд кампания
Брой 51 с корица на Зарина Генчева от "Метрореклама" е на пазара от 7 юли
Списание "Икономика" прави своята нова билборд кампания с лице от корицата Зарина Генчева - директор на "Метрореклама".
"Рекламата е двигател на бизнеса", казва Зарина Генчева в интервюто си за списанието. И кой по-добре от нея би могъл да знае каква е силата на рекламата и рекламните послания?
В броя ни ще намерите още интересни четива - Властта на марките е основната тема на броя, в която експертите коментират създаването и утвърждаването на успешния бранд. Ще прочетете още за историята на успеха на Ивайло Пенчев от "Уолтопия" в рубрика "Лидерите" и за управлението на моловете - съвременните градски утопии, в рубрика "Успелите" - говорят мениджърите на някои от най-големите търговски центрове в страната.
Секторният анализ е посветен на бубарството и производството на коприна - бранш, чийто блясък родните производители се опитват да възвърнат.
И още:
Посланикът на Япония Н. Пр. Такаши Коидзуми: Инвеститорите очакват по-стабилна среда за бизнес в България;
Управление: - Емил Караниколов, изпълнителен директор на Агенцията за приватизация: БФБ-София се продава без Централен депозитар;
Звезди: - Бизнесменът Шакил О`Нийл – Легендарният баскетболист печели много повече след оттеглянето си от активния спорт;
Възход: - Теменуженото бижу Елизабет Тейлър – Актрисата е сред малцината жени милиардери в Холивуд и се слави с най-голямата колекция диаманти и скъпоценности;
Хроника: - Най-старите компании в света;
Заедно с броя ще намерите и специално приложение "Кадри", посветено на финансирането и управлението на човешките ресурси, пазара на труда и мерките за преодоляване на безработицата.
И още много интересни теми!
Брой 51 от юли 2015 г. е на пазара от 7 юли, вторник.