Immer besser - винаги по-добри!
Miele предлага продукти, които са еталон за надеждност, ефективност, лесна експлоатация, енергийна ефективност, дизайн и сервизно обслужване
От създаването си през 1899 г., Miele е независима семейна компания, еднакво отговорна към своите собственици, служители, клиенти, доставчици, околната среда и обществото. Тя е фокусирана в производство на премиум уреди за дома и професионална техника.
Miele предлага продукти, които са еталон за надеждност, ефективност, лесна експлоатация, енергийна ефективност, дизайн и сервизно обслужване. Това отговаря на мотото на компанията “Immer besser” - Винаги по-добри!, коeто основателите Карл Миле и Райнхард Цинкан са отпечатвали на техните първи уреди, и което е мотото на Miele и до днес.
Компанията се концентрира върху налаганетo на марката в премиум сегмента. Miele означава дългосрочно мислене и дейност, приемственост в ценностите и целите, добри взаимоотношения с клиенти и доставчици, както и корпоративна и управленска култура, насочена към служителите.
През октомври 2016 г. Miele отпразнува своята първа годишнина на единствения по рода си Център за практически умения в България - Miele Experience Center. Разположен в емблематичната сграда “RedApple” в София, тук клиентите могат да открият света на Miele.
Центърът е първият по рода си в България - всички изложени уреди са в работен режим и могат да бъдат изпробвани в реална среда. Предлагат се и всички необходими препарати и консумативи за работа и поддръжка на уредите. За още по-голямо удобство на потребителите е създаден и електронен магазин на сайта www.miele.bg.
Водещият в света производител на премиум електроуреди постигна оборот от 3.71 млрд. през финансовата година 2015/2016. Това е ръст от 6,4% спрямо предходната година. За първи път броят на работниците и служителите в компанията Miele надхвърли 18 000 души.
В България компанията Miele e увеличила оборота си повече от три и половина пъти за последните пет години.
За повече от десетилетие, резултатите от проучванията за “най-добрите марки”, направени на пазара от GfK сред хиляди потребители, потвърждават специалната репутация на марка Miele. Във всички категории на конкурса Miele остава световна марка номер 1, като изпреварва конкурентите си с голяма преднина.