Instagram скрива харесванията на снимки
Компанията разширява теста в още няколко големи държави
~ 2 мин.
Instagram е една стъпка по-близо до скриване на вашите лайкове. Компанията, собственост на Facebook, заяви вчера, че разширява теста си за скриване на харесванията до повече държави, включително Ирландия, Италия, Япония, Бразилия, Австралия и Нова Зеландия.
През май компанията започна да тества тази функция в Канада, за да помогне да се "намали напрежението" от трупането на „харесвания“ на платформата. Харесванията, които се появяват като сърца в Instagram, често се използват като мярка за популярност.
Тестът премахва общия брой харесвания на снимки и видеоклипове, но собственикът на профила все още ще може да ги вижда. Харесвания няма да се показват на главната емисия, профили или страници с пермалинк.
"Ние тестваме това, защото искаме вашите последователи да се съсредоточат върху снимките и видеоклиповете, които споделяте, а не колко много харесвания имат те", каза говорителят на Instagram.
Има опасения, че социалните медийни платформи могат да допринесат за ниско самочувствие и чувство на неадекватност у младите хора.
За някои потребители неполучаването на достатъчно харесвания може да повлияе на тяхното самочувствие. Според скорошен доклад на Кралското общество за обществено здраве в Обединеното кралство, Instagram е най-вредното приложение за социални мрежи за психичното здраве на младите хора.
Instagram заяви, че тестът няма да засегне инструментите за измерване за бизнесите. Потребителите все още могат да видят списъка с хора, които харесват съдържанието на други хора, като кликнат в него.
Когато тестът беше пуснат за първи път в Канада, директорът на Instagram Адам Мосери каза, че целта е да се сведе до минимум стресът от публикуване онлайн за потребители, които се конкурират за броя на харесванията на постове.
Броят на харесванията под публикации се счита за измерител на успех или популярност в Instagram.
Проучванията показват, че този вид незабавна обратна връзка за съдържанието може да повиши самочувствието на хората, но и да разочарова други хора, ако не получават толкова много харесвания.
Броят на харесванията е и начин да се остойности пост за бизнес в Instagram. Именно така се измерва и влиянието на инфлуенсърите, които получават заплащане за споделено съдържание.
През май компанията започна да тества тази функция в Канада, за да помогне да се "намали напрежението" от трупането на „харесвания“ на платформата. Харесванията, които се появяват като сърца в Instagram, често се използват като мярка за популярност.
Тестът премахва общия брой харесвания на снимки и видеоклипове, но собственикът на профила все още ще може да ги вижда. Харесвания няма да се показват на главната емисия, профили или страници с пермалинк.
"Ние тестваме това, защото искаме вашите последователи да се съсредоточат върху снимките и видеоклиповете, които споделяте, а не колко много харесвания имат те", каза говорителят на Instagram.
Има опасения, че социалните медийни платформи могат да допринесат за ниско самочувствие и чувство на неадекватност у младите хора.
За някои потребители неполучаването на достатъчно харесвания може да повлияе на тяхното самочувствие. Според скорошен доклад на Кралското общество за обществено здраве в Обединеното кралство, Instagram е най-вредното приложение за социални мрежи за психичното здраве на младите хора.
Instagram заяви, че тестът няма да засегне инструментите за измерване за бизнесите. Потребителите все още могат да видят списъка с хора, които харесват съдържанието на други хора, като кликнат в него.
Когато тестът беше пуснат за първи път в Канада, директорът на Instagram Адам Мосери каза, че целта е да се сведе до минимум стресът от публикуване онлайн за потребители, които се конкурират за броя на харесванията на постове.
Броят на харесванията под публикации се счита за измерител на успех или популярност в Instagram.
Проучванията показват, че този вид незабавна обратна връзка за съдържанието може да повиши самочувствието на хората, но и да разочарова други хора, ако не получават толкова много харесвания.
Броят на харесванията е и начин да се остойности пост за бизнес в Instagram. Именно така се измерва и влиянието на инфлуенсърите, които получават заплащане за споделено съдържание.