Instagram тества вградена функция за плащане
Тази нова услуга би направила Instagram много по-голям играч в търговията
Потребителите на услугата за споделяне на снимки
Instagram съобщиха за нова функция, която позволява се правят плащания през
приложението.
Функцията е достъпна, след като се свърже кредитна или дебитна карта към профила, и по този начин плащат за стоки и услуги, без да се преминава към сайта на търговеца и да трябва да се въвежда информация за плащане всеки път, когато искате да закупите нещо.
TechCrunch пише, че функцията е в тестов режим и понастоящем е достъпна за ограничен брой потребители и партньори на приложениeто в САЩ.
Тази нова услуга би направила Instagram много по-голям играч в търговията. Със своите обработени снимки и изобилие от марки, пазаруването чрез приложението може да се окаже популярно и да даде на бизнеса нова голяма причина да рекламира в него.
Instagram не е единственото приложение, което се опитва да внедри вградената функция за плащане. През февруари Snapchat започна да тества подобна система.