Изборът на пенсионен фонд вече ще става и през мобилния телефон
„ПОД-Бъдеще“ е първата пенсионна компания с българското технологично решение за е-идентификация на Евротръст
Изборът и смяната на пенсионен фонд в България вече ще може да се прави директно от мобилния телефон посредством уникално българско мобилно приложение за електронна идентификация и електронен подпис. "ПОД Бъдеще" АД е първата пенсионна компания в страната, която ще предложи тази възможност, след като подписа договор с „Евротръст Технолъджис“ АД за интегриране на приложението Евротръст.
Приложението Евротръст ще е достъпно на уебсайта на "ПОД Бъдеще" (www.budeshte.bg) и ще може да бъде свалено и инсталирано безплатно на всяко смарт устройство с операционна система iOS и Android. Единствено клиентът трябва да се идентифицира през камерата на своя мобилен телефон.
С новото технологично решение клиентите на"ПОД Бъдеще" ще могат да ползват услугите на компанията напълно безплатно и дигитално от мобилния си телефон, без необходимост от посещение на офис и ръчен подпис. Приложението Евротръст ще позволява идентификация и подписване от разстояние на всички документи, свързани с осигуряването във фондовете на пенсионната компания.
Електронният подпис на Евротръст е напълно законен и равностоен на собственоръчно поставен подпис на хартия. Приложението отговаря на най-високите стандарти за информационна сигурност. Евротръст използва автоматизирано разпознаване чрез технология на 3D биометрия на лицето през камерата на телефона и чрез документа за самоличност.
Проф. Георги Димитров, член на Съвета на директорите на Евротръст: „Изборът на ПОД-Бъдеще да предостави на гражданите бърз и лесен достъп до пенсионноосигурителни услуги отваря нова страница в дигитализацията на бизнеса в България. На практика чрез интегрирането на услугите на компанията с Евротръст се осигурява на всеки български гражданин възможност да ползва един модерен начин за комуникация със своята пенсионноосигурителна компания, да направи справка за вноските си във фонда, да се възползва от огромното многообразие от услуги на практика по всяко време и от всяко място, директно от мобилния си телефон – устройство, което всеки от нас държи в ръката си. Системата за идентификация и електронно подписване осигурява много висока сигурност и спокойствие на потребителите.“
Андрей Шотов, изпълнителен директор на „ПОД-Бъдеще“: „С интегрирането на приложението Евротръст ще отворим нова страница в обслужването на клиентите ни. Ще предоставяме услугите си изцяло онлайн, което ще спести средства и време на клиентите ни. Тази стъпка кореспондира и със стремежа на „ПОД-Бъдеще“ АД да дигитализира напълно услугите си. Ние сме първата и единствената пенсионна компания, която внедри безплатно мобилно приложение, чрез което клиентите ни получават информация за състоянието на своята партида и движението на осигурителните си вноски в реално време, както и новини, лични съобщения и актуални оферти и отстъпки за покупка на стоки и услуги от наши партньори в над 730 търговски обекта в цялата страна и посредством клубна карта „Бъдеще“, право на която има всяко осигурено лице във фондовете на „ПОД-Бъдеще“ АД.“