Кафенето, в което има ферма за кафе
Starbucks иска новите й кафенета да бъдат туристическа забележителност
Starbucks иска новите й кафенета да бъдат туристическа забележителност.
Кафенето на веригата в Девата, което беше открито през уикенда в Бали, Индонезия, е много повече от кафене, разказва CNN. В него има ферма за кафе от 1000 кв. фута, където клиентите могат сами да засадят кафеени зърна и да видят как се отглежда културата.
Освен това посетителите могат да участват в дегустации на кафе и да посетят класове за приготвяне на напитката.
Новият обект в Индонезия е част от Starbucks Reserve, които са по-престижни версии на типичните локации на веригата за кафе. Те са част от високотехнологичната стратегия на компанията за създаване на уникален клиентски опит и изживяване.
Веригата има 185 такива локации по света, от които 10 в Индонезия. Освен това Starbucks е най-големият купувач на индонезийско кафе Арабика. През 2015 г. компанията откри Център за поддръжка на фермери в Индонезия, за да образова и подкрепи местните фермери, дарявайки им разсад. Новият обект цели да запознае клиентите и с тази програма.