Как Facebook потребителите реагират на брандирано съдържание (графики)
Положителните emoji се използват повече
![Как Facebook потребителите реагират на брандирано съдържание (графики)](/web/files/articles/78082/narrow_image/thumb_1040x585_7.jpg)
~ 1 мин.
Вече повече от година и половина потребителите във Facebook имат възможност да реагират „емоционално“ чрез emoji на публикации в социалната мрежа. Добре познатите иконки „Любов“, „Смях“, „Уоу“, „Тъга“ и „Гняв“ първоначално можеше да се използват в постове в News Feed-a, а от май месец това стана възможно и за коментари.
Socialbakers публикува любопитни инфографики, показващи как хората по света използват emoji, за да реагират на брандирано съдържание.
От първата например ясно личи, че в най-голяма степен хората използват най-добре познатия и отдавнашен "Like" бутон. "Тъжното" лице е най-малко използваемо.
![](http://static.economic.bg/news/8/78082/1.jpg)
Забелязва се, че позитивните емоции се използват много повече от негативните.
![](http://static.economic.bg/news/8/78082/2.jpg)
Следващата графика показва как реагират на брандирани публикации по различни места от света.
![](http://static.economic.bg/news/8/78082/3.jpg)
Видимо е, че реакцията със "Смях" в Деня на шегата се е увеличила значително на фона на обичайното ѝ използване.
![](http://static.economic.bg/news/8/78082/5.jpg)