Как Facebook потребителите реагират на брандирано съдържание (графики)
Положителните emoji се използват повече
~ 1 мин.
Вече повече от година и половина потребителите във Facebook имат възможност да реагират „емоционално“ чрез emoji на публикации в социалната мрежа. Добре познатите иконки „Любов“, „Смях“, „Уоу“, „Тъга“ и „Гняв“ първоначално можеше да се използват в постове в News Feed-a, а от май месец това стана възможно и за коментари.
Socialbakers публикува любопитни инфографики, показващи как хората по света използват emoji, за да реагират на брандирано съдържание.
От първата например ясно личи, че в най-голяма степен хората използват най-добре познатия и отдавнашен "Like" бутон. "Тъжното" лице е най-малко използваемо.
Забелязва се, че позитивните емоции се използват много повече от негативните.
Следващата графика показва как реагират на брандирани публикации по различни места от света.
Видимо е, че реакцията със "Смях" в Деня на шегата се е увеличила значително на фона на обичайното ѝ използване.