Kaufland откри първия си хипермаркет във Велико Търново
Това е най-модерният хипермаркет на търговската верига в цялата страна
Kaufland България откри първия си хипермаркет във Велико Търново. С инвестиция от близо 25 милиона лева, асортимент от над 17 000 продукта и местен екип от над 100 човека, това е най-модерният хипермаркет на търговската верига в цялата страна.
„Отваряме врати във Велико Търново с желанието не просто да направим факт 59-ия ни хипермаркет в страната, но и да се превърнем в жител на Велико Търново. Именно тук разработихме и създадохме най-модерния си обект досега, който само подчертава дейността ни, която е винаги с мисъл и внимание към нашите клиенти и екип, грижа за околната среда и обществото,“ коментира Иван Чернев, Председател на Управителния съвет на Kaufland България.
Хипермаркетът разполага с около 6000 кв.м. застроена площ, от които малко над 3000 кв.м. са търговска площ. Паркингът на Kaufland Велико Търново включва над 250 паркоместа. Обектът е изграден изцяло според новата концепция на компанията за максимално удобство на потребителите и още по-добра работна среда. Обектът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван със системи, щадящи околната среда.
Магазинът разполага и с безплатна електрозарядна станция за зареждане на електромобили, обезопасена детска площадка и специална пътека за хора с нарушено зрение, която осигурява безопасното им придвижване и достъп до хипермаркета.
Това е първият хипермаркет на Kaufland България с изцяло стъклена входна фасада, която позволява още по-голям достъп на естествена светлина. Функционалният и модерен интериор е създаден с мисъл за по-лесната, бърза и интуитивна ориентация сред огромното разнообразие от качествени и свежи продукти.
Сградата е с иновативна „зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и разхлажда през лятото. Хипермаркетът има и последно поколение LED осветление. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.
С първия хипермаркет във Велико Търново Kaufland България открива в града 100 нови местни работни места. Екипът е създаден от хора от Велико Търново и региона, тъй като политиката на компанията е от самото стъпване в нов град да създава предпоставки за развитието на местната икономика и социална среда.
Kaufland Велико Търново е 59-ият хипермаркет на веригата в страната. С него компанията стъпва в 34-ти български град. През 2019 г. предстои тя да разшири логистичната си база в с. Стряма и да работи по изграждане на своя пети хипермаркет във Варна. Междувременно Kaufland ще продължи с модернизацията на обектите си в цялата страна. От стъпването си на българския пазар до момента компанията е инвестирала близо 1,4 млрд. лева.