Kaufland продължава да залага на българските плодове и зеленчуци
Компанията отчита 10% ръст на партньорите си в българското производство, спрямо 2017 г.
~ 1 мин.
Веригата магазини Kaufland продължава с концепцията си да залага все повече на българското производство, като през 2018 г. отчита 10% ръст в броя на български производители, с които си партнира, в сравнение с 2017 г. Компанията заяви, че подпомага освен предлагането на продукцията в национален мащаб и за подобряване на производствените процеси.
„Компанията ми помогна да се сертифицирам по Global G.A.P, в резултат на което имам възможност да намаля наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизирам производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията ми“, коментира Ивайло Малджански, български производител от с. Златитрап, който се развива с Kaufland България от вече 10 години.
Търговската верига обяви, че в периода януари-септември 2018 г. клиентите й са консумирали над 65 хил. т. плодове и зеленчуци. Kaufland си партнира с над 120 различни доставчика, като 80 от тях са българските производители. Компанията предлага над 280 артикула, сред които класически плодове и зеленчуци, био селекция, екзотика и свежи подправки в саксии.