KFC се отказва от лозунга си заради Covid-19
Слоганът временно няма да бъде използван, той ще бъде върнат, „когато времето е подходящо“
Американската верига за бързо хранене Kentucky Fried Chicken временно се отказва от дългогодишния си слоган „Толкова вкусно, че да си оближеш пръстите“. Причината е, че призивът не е най-добрата идея в ерата на Covid-19.
KFC призна, че ще трябва да промени лозунга си, който използва повече от шест десетилетия, пускайки нови изображения на рекламни плакати и опаковки, върху които думите са размазани и пикселирани.
Озовахме се в уникална ситуация - имаме емблематичен лозунг, който не се вписва съвсем в сегашната среда,“ каза ръководителят на маркетинга на KFC Катрин Тан-Гилеспи.
Слоганът няма да бъде използван временно, той ще бъде върнат „когато времето е подходящо“. Това всъщност не е първият път, когато KFC се отказва от най-известния си лозунг. Фирмата го върна след близо 10-годишна пауза през 2008 г.
Подобно на други заведения за бързо хранене, KFC временно затвори обектите си през март и насърчи клиентите да поръчват за вкъщи. Компанията също така инсталира плексигласови щитове между служителите и клиентите, изисква от работниците да носят маски и др.