Lidl пуска приложение за деца, което развива предприемачески умения
My Lidl Shop позволява на децата да построят свой магазин и да го направят атрактивен за клиентите
Lidl пуска детско приложение, с което децата могат да създадат свой виртуален Lidl магазин и да развиват предприемаческите си умения, съобщиха от компанията.
Приложението носи името My Lidl Shop (Моят Lidl магазин) и е насочено към деца над 8-годишна възраст. С него те могат едновременно да се забавляват, да учат чрез игра, да развиват своите умения и да се уверят колко интересно е да създадеш и да се грижиш за свой собствен магазин. Приложението вече е и у нас и може да бъде свалено от Google Play и App Store.
Със старта на новото приложение Лидл България дава възможност на всички малки таланти да се запознаят с тайните на търговията и чрез забавление и игра да развиват умения, способности и бърза мисъл.
Също като в истински Lidl магазин, най-интересното предизвикателство пред малчуганите е да построят своя магазин и да го превърнат в предпочитано място за клиентите. За целта децата разполагат с всичко необходимо – разнообразие от стоки, любезен персонал, нужното оборудване – от пазарски колички до хладилни витрини, и дори склад, от който да зареждат магазина си с пресни и качествени продукти.
В самото начало малчуганите имат само няколко регала с основни артикули, но грижейки се за удовлетвореността на своите клиенти, поддържайки чистотата и следейки за свежестта на продуктите, те натрупват капитал, с който постепенно развиват своя магазин.
И за да е приключението пълно, приложението може да отведе децата и техните родители и в истински Lidl магазин. За да натрупат по-голям капитал, децата трябва да сканират реални Lidl продукти. Те могат да ги сканират с телефона си директно от регала в магазина, без това да е обвързано с покупка. Така My Lidl Shop лесно и бързо се превръща в забавление не само за децата, но и за цялото семейство.