Lidl пусна дигитална карта за отстъпки
Компанията е разработила приложение, което ще пази и историята на пазаруването на клиентите
Lidl пусна мобилното приложение, което всъщност представлява дигитална карта за отстъпки в магазините на веригата. Това е първата подобна цифрова програма за лоялност на търговеца на дребно в България.
Апликацията включва карта за отстъпки, която дава ексклузивен достъп до специални продуктови оферти и седмични промоции, както и ваучери и цифрова история на пазаруването. Приложението е достъпно за Android и iOS.
„Целта му не е да подтиква клиентите да пазаруват повече, а да помага да оптимизират бюджетите си“, обясни изпълнителният директор на веригата в България Милена Драгийска по време на събитие, организирано по този повод.
Тя добави, че причината да изберат само дигиталния процес и да няма физическа карта е визията на компанията за устойчиво намаляване на пластмасовия ѝ отпечатък. „Мобилното приложение ще остане „живо“ и ще бъде надграждано“, каза още Драгийска.
България е една от първите 30 държави, в които компанията има оперира, където се пуска приложението. Функционалностите са подходящи за българския пазар, категорична е Драгийска.
Стефан Георгиев, ръководител на екипа, разработвал приложението, заяви, че то е бързо, лесно, удобно и винаги под ръка. Ползите за потребителя са персонализирани оферти. Приложението ще дава информация за работно време, ще има и купони, които ще важат за всички магазини, а не само за този, който клиентът посещава регулярно.
Друг плюс, който веригата изтъква, е че вътре ще се пази историята на пазаруването, или касовата бележка в дигитален формат. На въпрос дали това е стъпка към пускането на онлайн магазин, Драгийска отговори, „когато сме готови да кажем, че Lidl започва онлайн търговия - ще го направим“.