McDonald’s отваря първите си малки ресторанти с новия бранд
Американската верига за бързо хранен започва с десет обекта за кафе и леки закуски с марката CosMc’s
McDonald’s ще отвори първия си спиноф обект с марка CosMc's тази седмица в Болингбрук, Илинойс. Гигантът при бързото хранене планира да отвори тестово 10 локации, включително девет ресторанта в Тексас, до края на 2024 г. След това McDonald’s ще анализира в продължение на една година данните, за да реши дали ще разшири веригата от малки ресторанти.
Името на новата марка идва от талисмана на McDonaldland, който се появява в реклами в края на 80-те и началото на 90-те години. CosMc е извънземно от космоса, което жадува за сандвичите на McDonald’s. Компанията се насочи повече към маркетинга на своите талисмани, след като постигна успех с Grimace Birthday Meal по-рано тази година.
Веригата за бургери за първи път разкри, че създава CosMc's като спиноф през юли, но не представи повече подробности за плановете си. Снимки на местоположението на Болингбрук се появиха в платформата X по-рано тази седмица.
С меню, което включва познати артикули, като Egg McMuffins и M&M McFlurries, и нови продукти, като Churro Frappes и бретцели, McDonald’s позиционира CosMc’s като бърз и удобен начин за покупка на лека закуска или кафе
Когато стане 3 следобед и имате нужда от тласък, отидете до CosMc’s“, казва разказвач във видео, показано на инвеститорите в сряда.
McDonald’s специално си постави за цел да създаде марка, която може да продава персонализирани напитки и кафе, популярни в следобедния сегмент.
Това е категория на стойност 100 милиарда долара, която расте по-бързо от останалата част от сегмента за бързо хранене навън и с превъзходни маржове“, каза главният изпълнителен директор на McDonald's Крис Кемпчински пред инвеститорите.
Ресторантите на CosMc's ще имат по-малък отпечатък върху недвижимите имоти в сравнение с типичните локации на McDonald’s, но новите местоположения тестват набор от визии, включително множество алеи за шофиране. Клиентите, използващи кредитни карти ще могат да плащат на високоговорителя, което ускорява времето за обслужване.
Новината беше съобщена в деня на инвеститора, организиран от компанията. Ръководителите разкриха дългосрочни цели за развитието на нови ресторанти, планове за набиране на 100 милиона нови членове на програмата за лоялност и стратегическо партньорство с Google.
Но Кемпчински подчерта, че инвеститорите все още не трябва да се вълнуват твърде много от CosMc's.
Позволете ми да подчертая отново, говорим за 10 магазина“, каза той на инвеститорите. „Голямата история не е за CosMc's, сама по себе си. Голямата история е какво казва за McDonald’s и нашия потенциал. Мисля, че преди малко повече от година това беше идея и тази седмица отваряме първия тестов обект.“
Но ако тестът успее, CosMc's може да отвори врати по целия свят.
Не си струва времето да разработим идея, която ще работи само на един пазар“, каза Кемпчински, обяснявайки защо McDonald’s създава тази нова марка.
Все пак миналите усилия на компанията да се разшири отвъд основния си бизнес не бяха успешни. В края на 90-те години купи Donatos Pizza и Boston Market, както и дял в новосъздадения Chipotle Mexican Grill. По-малко от десетилетие по-късно тя се оттегли и от трите.