Мтел скоро може да се нарича А1
Компанията-майка Telekom Austria обяви плана си да обедини всичките си компании под една марка
~ 1 мин.
Групата Telekom Austria, чиято собственост е българският мобилен играч Мтел, планира да ребрандира всичките си оператори и да ги обедини под една марка – А1. Това става ясно от информация на сайта на австрийската компания.
Стратегическата стъпка идва с идеята на всички пазари да се наложи една и съща марка, което според международния опит би трябвало да спомогне за по-голяма ефективност и растеж.
Целта на Telekom Austria Group е да предостави на своите над 24 млн. международни клиенти съгласувани услуги на всички пазари. Това идва на фона на очакваното консолидиране на европейските телеком пазари и по своята същност се очаква да укрепи позициите на компанията.
Решението за ребрандиране е взето вследствие на задълбочено проучване на пазарната среда и маркетинговия пейзаж. Анализът сочи, че брандът А1 крие силни страни и има потенциал да се превърне в „мощна международна марка“, която да обхване всички видове услуги като мобилни, фиксирани и телевизионни, данни и облачни решения.
„А1 се възприема като особено отговорна, надеждна и перспективна“, коментира Алехандро Платер, главен изпълнителен директор на Telekom Austria Group. По думите му А1 се стреми да предостави клиентско изживяване, което „да свързва хората, местата и нещата с решения, които обогатяват" в условията на съвременната дигитална ера.
„Системата на марката A1 е достатъчно гъвкава, за да бъде универсално приложима, като същевременно позволява международна съгласуваност и задоволяване на индивидуалните и местни нужди“, обяснява още Платер.