Най-голямата японска пивоварна купи Grolsch
Asahi Group ще плати 2.55 млрд. евро
~ 1 мин.
Биреният производител Anheuser-Busch InBev, която е в процес на придобиване на конкурента си SABMiller, е приела оферта от японската Asahi Group за марките Peroni, Grolsch и още няколко бирени бранда на SAB .
AB InBev обяви, че придобиването им от страна на Asahi е било ключово за успешното приключване на сливането, предава Ройтерс.
Аsahi Group обяви още през февруари, че е в ексклузивни преговори за закупуването на марките бира Peroni, Grolsch и Meantime за 2.55 млрд. евро ($2.9 млрд.), в опит да компенсира слабия ръст на местния пазар.
Продажбата на брандовете е част от усилията на AB InBev да си осигури антитръстово одобрение за придобиването на SAB, което е на стойност над 100 млрд. долара и бе договорено догодина.