НАСА и Estée Lauder ще заснемат реклама от Космоса
Кампанията идва на фона на натиска на изпълнителните директори на НАСА да комерсиализират космическите пътувания
Що се отнася до козметиката, Estée Lauder определено се стреми да бъде извън този свят. НАСА и международният конгломерат за красота се обединяват, за да създадат нова рекламна кампания. Тя ще бъде заснета на Международната космическа станция, извисявайки се на около 250 мили над орбитата на Земята.
Говорител на НАСА потвърди, че до 10 бутилки от популярен серум на Estée Lauder ще излязат в космоса в края на този месец на борда на космически кораб Northrop Grumman Cygnus, съобщи New Scientist.
Астронавтите на космическата агенция ще заснемат „изображения и видеоклипове“ на продуктите в безтегловната среда на борда на МКС. Марката ще използва тези кадри за предстоящи реклами и други рекламни материали. Астронавтите обаче няма да участват лично в кампанията поради етичната политика на НАСА, която им забранява подобни начинания.
„Поемам риск“, каза президентът на Estée Lauder Стефан де Ла Фавери по време на срещата на върха на Американския институт по аеронавтика и астронавтика миналия месец. „Това обикновено идва с идеи, които са малко, знаете, извън нормалните традиционни начини за маркетинг“, каза той.
Технически това няма да е първият път, когато в Лосмоса се произвежда реклама. Няколко международни марки са организирали подобни маркетингови каскади, включително Pepsi и Pizza Hut.
Кампанията идва на фона на натиска на изпълнителните директори на НАСА да комерсиализират космическите пътувания за приходи, за да помогнат за финансирането на бъдещи космически проучвания.