Шоу на Victoria’s Secret тази година няма да има
Експерти вярват, че мястото на шоуто не е на екран и трябва да се търсят нови канали
~ 2 мин.
Тази година няма да се проведе традиционното шоу на модният гигант Victoria’s Secret потвърди 23-годишният модел Шанина Шейк, в интервю за "Дейли Телеграф".
Пред изданието тя заяви, че е разстроена, защото досега не ѝ се е случвало по това време на годината да не стартира подготовката си за шоуто, която продължава около 4-5 месеца. Като причина за прекратяване на модните спектакли Шейк изтъква, че брандът търси нови методи за популяризиране и разпространение на продуктите, както и нови идеи за шоу.
Victoria’s Secret претърпяха значителен спад в продажбите си през последните години, а през 2018 г. шоуто е гледано от 50% по-малко зрители, или едва 3.3 млн. души.
Преди месеци в CNBC Лес Векслер, който е собственик на компанията заяви, че мястото на шоуто на Ангелите на Victoria’s Secret не е на телевизионния екран и, че трябва да се стартира работа по нов и по-атрактивен метод за продажба и представяне на колекциите на марката.
През годините Victoria’s Secret е обвинявана за това, че представя само невъзможно красиви модели, които не са реални. Движенията, които стартираха против представянето на недостижимата красота в модната индустрия оказаха значително влияние върху марката. През годините се правиха опити за по-добро представяне на бранда, но въпреки това се отчитат загуби при продажбите.
Противоречиво изказване на изпълнителния директор на бранда за бельо, Ед Резек, миналата година във Voug, че няма да използват трансджендър модели, бе осъдено остро в медиите. Малко след това той излезе с опровержение, че са допускат трансджендър модели на кастингите, но те са се проваляли както и останалите, които не са достигнали до модния подиум.
Въпреки новините в пресата обаче, все още няма официално становище от марката дали наистина се отменя шоуто и по какъв начин ще процедира Victoria's secret за да увеличи продажбите си.
Пред изданието тя заяви, че е разстроена, защото досега не ѝ се е случвало по това време на годината да не стартира подготовката си за шоуто, която продължава около 4-5 месеца. Като причина за прекратяване на модните спектакли Шейк изтъква, че брандът търси нови методи за популяризиране и разпространение на продуктите, както и нови идеи за шоу.
Victoria’s Secret претърпяха значителен спад в продажбите си през последните години, а през 2018 г. шоуто е гледано от 50% по-малко зрители, или едва 3.3 млн. души.
Преди месеци в CNBC Лес Векслер, който е собственик на компанията заяви, че мястото на шоуто на Ангелите на Victoria’s Secret не е на телевизионния екран и, че трябва да се стартира работа по нов и по-атрактивен метод за продажба и представяне на колекциите на марката.
През годините Victoria’s Secret е обвинявана за това, че представя само невъзможно красиви модели, които не са реални. Движенията, които стартираха против представянето на недостижимата красота в модната индустрия оказаха значително влияние върху марката. През годините се правиха опити за по-добро представяне на бранда, но въпреки това се отчитат загуби при продажбите.
Противоречиво изказване на изпълнителния директор на бранда за бельо, Ед Резек, миналата година във Voug, че няма да използват трансджендър модели, бе осъдено остро в медиите. Малко след това той излезе с опровержение, че са допускат трансджендър модели на кастингите, но те са се проваляли както и останалите, които не са достигнали до модния подиум.
Въпреки новините в пресата обаче, все още няма официално становище от марката дали наистина се отменя шоуто и по какъв начин ще процедира Victoria's secret за да увеличи продажбите си.