Нов електронен портал ще помага на малките фирми в България
Агенция за малките и средните предприятия създаде информационния масив като част от официалния си сайт
Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) в партньорство със SAP Bulgaria създаде нов информационен портал на сайта си. Чрез него представителите на българският бизнес могат да се информират за редица публични инструменти за финансова подкрепа, за правителствените мерки за задържане на персонал и обезщетение на наетите лица, както и за важни нормативни документи, свързани с извънредното положение в страната.
В новата подстраница
могат да бъдат открити и редица анализи и препоръки за бизнеса, изправен пред
предизвикателствата на икономическата ситуация, породена от превантивните мерки
срещу разпространение на COVID-19, както и информация за компаниите в страната,
произвеждащи лични предпазни средства и дезинфектанти.
Порталът
предоставя и форма за обратна връзка, като екипът на ИАНМСП призовава
българските микро, малки и средни предприятия да дават своето мнение и да
изказват своите нужди с цел подобряване на услугата.
„В това приложение към сайта на ИАНМСП сме се опитали да съберем различна информация, касаеща компаниите, като целта ни е да им помогнем да се ориентират в различните възможности, които предлага средата, като финансови инструменти, анализи, производители на предпазни средства и дезинфектанти, нормативни документи, режими и др. Платформата ни е предоставена за безвъзмездно ползване за няколко месеца, но голяма част от информацията, считам, че ще е полезна в дългосрочен план и ще намери място на сайта на Агенцията и за в бъдеще“, коментира Бойко Таков, изпълнителен директор на ИАНМСП.
Идеята на порталът да събере на едно място информация за финансови инструменти и полезни документи за МСП и да им помогнем да се ориентират какви ресурси биха могли да ползват.
„Информацията е динамична, като се стараем да я актуализираме на ежедневна база. С времето ми се иска МСП да свикнат и да имат възможността да ползват интернет страницата ни като информационен хъб, който да ги насочва и да им дава актуална и релевантна информация. Това е е един от основните начини за развитие на компаниите и тук Агенцията иска да изиграе своята роля, като предоставя на вниманието им различни механизми и опции. Имаме разговори и с еврокомисаря Мария Габриел да свеждаме до знанието на компаниите и всички възможности за участие в проекти и програми, провеждани през Европейската комисия и нейните структури“, добавя Таков.