NOVA с най-висок рейтинг сред телевизиите през април
В условията на извънредно положение в страната зрителите в активна възраст припознават телевизията като надежден източник на информация
NOVA телевизия продължава да е предпочитана медия от гледащите телевизия зрители в активна възраст (18-49 г.) през месец април. Данните на двете действащи системи за измерване на телевизионната аудитория у нас (Nielsen Admosphere Bulgaria и GARB Audience Measurement Bulgaria) отчитат значителното предимство на NOVA спрямо бТВ.
През миналия месец зрителите в активна възраст (18-49 г.) гласуват най-голямо доверие на NOVA, както за своевременна информация по актуални теми, така и по отношение на развлекателното им праймтайм съдържание.
В условията на извънредно положение в страната зрителите в активна възраст припознават NOVA като надежден източник на информация. Според данните за април, средният аудиторен дял на новинарските емисии заедно с извънредните включвания излъчени по NOVA, чувствително превъзхождат по аудиторен дял емисиите на бТВ през месеца. По-висока зрителска оценка получават и сутрешните блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“, както и следобедните публицистични предавания „Плюс-Mинус“ и „Неделята на NOVA“, спрямо резултатите на съдържанието на конкурентната медия по същото време.
NOVA продължава да предлага качествено развлекателно съдържание, запазвайки актуалните праймтайм проекти в програмата си през пролетния телевизионен сезон.
Всички ключови праймтайм продукции на NOVA са със значително по-висок аудиторен дял от дела на съдържанието на конкурентната медия по същото време, сред зрителите на възраст 18-49 години. Данните и на двете пийпълметрични системи красноречиво показват, че първите 6 позиции в класацията на най-гледаните предавания от тази аудитория през месеца принадлежат на NOVA.
Внушително е количеството на видеогледанията на праймтайм съдържанието, генерирани в онлайн платформите на компанията. Според „Google Analytics“ надвишават 11.7 милиона видеогледания от началото на сезона.
От 1 май 2020 г. NOVA преминава към измерване на телевизионната аудитория за всички канали от портфолиото на медията чрез услугите на „ГАРБ Аудиенс Межърмент България“ АД.