Ново парче чупи рекорди в YouTube
То най-бързо достигна 100 милиона гледания - за три дни
Blackpink, една от най-популярните корейски поп групи, чупи рекорди в YouTube с последното си видео. Новият й клип "Kill This Love" е най-бързо достигналият 100 милиона гледания, като е достигнал този брой за по-малко от три дни. Това потвърди говорител на Google пред TechCrunch.
Той е и най-гледания музикален дебютен видеоклип в YouTube, който достига 56.7 милиона гледания през първите 24 часа след публикуването му.
Освен това, "Kill This Love", първият сингъл и заглавна песен на новия албум на Blackpink, е най-голямата премиера в YouTube до момента, с пик от 979 000 едновременни гледания.
Това надминава досегашния рекорд на 829 000 едновременни изгледа, натрупани по време на премиерата в YouTube на парчето “thank u, next” на Ариана Гранде през декември. През октомври YouTube стартира премиери като част от нов пакет инструменти за създатели. Функцията им позволява да създадат целеви страници, за да популяризират видео преди пускането му и включва функция за чат като видеоклипове на живо, позволявайки на YouTube да се конкурира по-директно с Twitch.
"Kill This Love" също достигна рекорд в iTunes, достигайки първото място в американския магазин за приложения. За първи път азиатска момичешка банда прави това постижение.
Blackpink, женски поп квартет, създаден от YG Entertainment, един от най-големите музикални лейбъли в Корея, е една от най-популярните K-Pop групи. Макар че вече е спечелила огромна фенска база в Азия (и в чужбина) след дебюта си през 2016 г., Blackpink сега е на път да последва BTS като следващата K-Pop група, която ще проникне в мейнстрийма на западните пазари. Първото й северноамериканско турне започва в Лос Анджелис по-късно този месец.
Blackpink винаги са смесвали корейски и английски в текстовете си, но „Kill This Love“ се отличава с това, че е много по-многоезична от предишните песни на групата, разширявайки потенциалния й успех.