Пощенска банка предлага разсрочване и гъвкаво погасяване на вноски
Могат да се разсрочват и плащания, направени с кредитна карта
~ 1 мин.
Пощенска банка обяви, че предлага на своите клиенти финансови мерки и облекчения във връзка с извънредната ситуация в страната. Клиентите с жилищен кредит ще имат възможност за гъвкаво погасяване, което дава възможност да псе пропусне една месечна вноска годишно, както и клиентът да намали своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, или да я увеличи до 200% за същия период. Услугата "Флекси" се предлага без такса за активиране.
Физическите лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на своите задължения по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други. Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на сайта на банката, с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти или чрез електронна поща. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално.
Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски чрез обаждане по телефона.
Всеки клиент има възможност да увеличи лимита на своята кредитна карта. Банката ще предоставя услугата след индивидуално разглеждане на всеки отделен случай.
Физическите лица, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на своите задължения по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други. Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на сайта на банката, с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти или чрез електронна поща. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално.
Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски чрез обаждане по телефона.
Всеки клиент има възможност да увеличи лимита на своята кредитна карта. Банката ще предоставя услугата след индивидуално разглеждане на всеки отделен случай.
Клиентите, които получават трудовите си възнаграждения по сметка в банката, имат възможност да заявят предварително одобрен експресен овърдрафт в размер до една месечна заплата.
Банката предоставя и постоянна възможност за онлайн консултации, свързани с всички продукти и услуги. Освен специалистите, които дават съвети на кратък номер *7224, на разположение на клиентите са мобилното приложение EVA Postbank с възможност за чат в реално време и опцията за видео консултации чрез Skype.
От Пощенска допълват, че клоновете ѝ в цялата страна продължават своята работа с непроменено работно време.