Постоянство във високото качество на брашното
Вече 30 години компанията превръща качеството в традиция
ГудМилс България EООД е една от най-големите и модерни мелници на Балканския полуостров. Мелницата започва да функционира през 1986 г. От май 2009 г. дружеството е собственост на австрийската ГудМилс Груп.
Комплексът се състои от три независими линии за смилане с обща производителност 750 тона зърно на денонощие. Технологията и оборудването са изцяло на швейцарската фирма “Бюлер”. Предприятието има своя модерно оборудвана лаборатория, в която се окачествяват приеманото зърно, произвежданите млевни продукти и готовите брашна. Мелницата е сертифицирана по стандарт ISO 9001:2008, стандарт IFS версия 6 и международната НАССР спецификация за производство на безопасни хранителни продукти. Готовите брашна се експедират в насипно състояние с брашновози, пакетирани по 1 и 2 кг, или в торби по 25 и 30 кг.
ТЪРГОВСКИ МАРКИ
Основната търговска марка на ГудМилс България е София Мел. Тя е официално регистрирана през 2008 г., но нейната история започва десетилетия преди това. Днес това е най-известната марка брашно в България. През 2016 г. София Мел достигна 57,1% пазарен дял в стойност, а също и 99% разпознаваемост сред всички, които употребяват брашно. Постоянното качество на брашното и своевременните иновации допринасят за изключително високия процент на лоялност - 77%. Въпреки че пазарът на брашно е силно фрагментиран, продуктите с марка София Мел може да се намерят в 80% от магазините, които продават брашно. Марката има широко портфолио с 16 различни продукта за бита и над 20 продукта за професионална употреба. Другата марка, установена от ГудМилс България, е ГудМилс Профешънъл. Тя е предназначена главно за износ и се произвежда в опаковки по 10 и 25 кг. Марката е регистрирана през 2016 г. и представянето й за момента предсказва още по-добри резултати в бъдеще.
КЛИЕНТИ
Като безспорен лидер в мелничарството ГудМилс България има десетки известни и разнообразни клиенти. Благодарение на висококачественото брашно, което се произвежда при стриктен контрол, компанията успя да запази и да подобри съвместните си дейности с клиенти като Чипита България, Нестле България, Белла България, Мондeлийз България, Симид София, Победа и други.