Procter and Gamble иска да регистрира като търговски марки популярните съкращения LOL и WTF
Дали така ще се казва някой нов препарат?
Procter и Gamble иска да регистрира като търговки марки популярни трибуквени акроними като "LOL" и "WTF", които да се използват за някои от продуктите им.
P&G, собственик на марки като Febreze, Tide и Mr. Clean, поиска от Американската служба за патенти и търговски марки да използва "LOL" ("Laughing Out Loud"), "WTF" (What The F ---) "NBD" (No Big Deal) и "FML" (F--- My Life).
Според подаденото заявление четирите съкращения ще бъдат ползвани за продукти като течен сапун, препарат за миене на съдове, почистващи средства за твърда повърхност и освежители за въздух.
Акроними като тези се използват в социалните мрежи и чат приложения и са популярни сред т. нар. поколение милениали, пише CNBC. С включването на популярните съкращения в рекламни кампании и на опаковките на продуктите си компанията вероятно се надява да привлече младите към своите стоки.