Regus отваря първия си офис център в Пловдив
Той ще предлага гъвкави офис решения
~ 2 мин.
Водещият доставчик на офис услуги и работно пространство Regus ще открие през февруари своя първи офис център в Пловдив, който ще разполага с 28 модерни офиса и 124 напълно оборудвани работни места, съобщиха от компанията.
Центърът е разположен в модерна бизнес сграда на бул. "Васил Априлов" 124. Той е със съвременен интериор и е оборудван с висок клас IT и телекомуникационна инфраструктура.
Всички тези услуги могат да бъдат използвани за час, ден, седмица или за дългосрочен период в зависимост от нуждите на клиента.
Откриването на новия център идва в отговор на нарастващото търсене на гъвкаво работно пространство в България и развитието на Пловдив като топ бизнес дестинация. Според скорошно проучване на Regus, 54% от работещите българи заявяват, че търсенето на гъвкаво работно пространство продължава да се увеличава в резултат на желанието на служителите за по-добро равновесие между професионалния и личния живот. Броят на фрилансърите в страната постоянно расте, заедно с търсенето от служителите на гъвкаво работно време.
Фрилансърите в България само в сектора на ИКТ, например, са над 30 000 души според данни на изследователската компания CBN Pannoff, Stoytcheff & Co. от 2017 г.
Междувременно 2017 бе рекордно силна година за град Пловдив. Имотните сделки, сключени в града, са на стойност над 600 млн. лева, а нивата на безработицата са впечатляващо ниски – под 3%. Прогнозата за 2018 г. е градът да привлече инвестиции за десетки милиони лева, като същевременно осигури поне 1000 нови работни места.
„След успеха на нашите 3 офис центъра в София и забележителния бизнес растеж на град Пловдив беше логично решение да отворим офис център Regus тук. Ние сме много развълнувани да предложим нашите модерни офис решения на бизнеса в очарователния град Пловдив – европейската столица на културата за 2019 г.", заяви Катерина Ману, регионален генерален мениджър на Regus за България, Гърция и Кипър.
Центърът е разположен в модерна бизнес сграда на бул. "Васил Априлов" 124. Той е със съвременен интериор и е оборудван с висок клас IT и телекомуникационна инфраструктура.
Regus ще бъде първият по рода си в Пловдив, предоставящ гъвкави офис решения - от офиси с различен размер и голямо co-working пространство до уютно бизнес кафене, креативно място за дискусии и уединени кабини за телефонни разговори и срещи.
Всички тези услуги могат да бъдат използвани за час, ден, седмица или за дългосрочен период в зависимост от нуждите на клиента.
Откриването на новия център идва в отговор на нарастващото търсене на гъвкаво работно пространство в България и развитието на Пловдив като топ бизнес дестинация. Според скорошно проучване на Regus, 54% от работещите българи заявяват, че търсенето на гъвкаво работно пространство продължава да се увеличава в резултат на желанието на служителите за по-добро равновесие между професионалния и личния живот. Броят на фрилансърите в страната постоянно расте, заедно с търсенето от служителите на гъвкаво работно време.
Фрилансърите в България само в сектора на ИКТ, например, са над 30 000 души според данни на изследователската компания CBN Pannoff, Stoytcheff & Co. от 2017 г.
Междувременно 2017 бе рекордно силна година за град Пловдив. Имотните сделки, сключени в града, са на стойност над 600 млн. лева, а нивата на безработицата са впечатляващо ниски – под 3%. Прогнозата за 2018 г. е градът да привлече инвестиции за десетки милиони лева, като същевременно осигури поне 1000 нови работни места.
„След успеха на нашите 3 офис центъра в София и забележителния бизнес растеж на град Пловдив беше логично решение да отворим офис център Regus тук. Ние сме много развълнувани да предложим нашите модерни офис решения на бизнеса в очарователния град Пловдив – европейската столица на културата за 2019 г.", заяви Катерина Ману, регионален генерален мениджър на Regus за България, Гърция и Кипър.
Regus оперира в България от 10 години и има три офис центъра в София и един в Пловдив. Компанията разполага с мрежа от 3000 локации в света в над 130 държави.