Ryanair обеща да обезщети 300 000 клиенти до края на седмицата
До края на днешния ден трябва да са намерени алтернативни полети за 175 хил. души
~ 1 мин.
До края на тази седмица нискотарифната авиокомпания Ryanair ще осигури алтернативни полети или ще обезщети 300 000 клиенти, чиито резервации бяха отменени. От компанията уточняват, че това са 95% от всички засегнати пътници, а забавянето ще бъде „най-много“ 6 дни след обявяването на отмяната на полетите.
"Искрено се извиняваме на всеки един от 315 000-те клиенти, чиито първоначални резервации бяха анулирани през септември и октомври. Работим върху разрешаването на този краткосрочен проблем при регистрацията“, коментира Кени Джейкъбс от Ryanair.
Той обясни, че за да се справят с проблема, са наели допълнителни екипи за обслужване на клиенти.
От Ryanair казаха, че до края на днешния работния ден очакват да са намерени алтернативни полети за над 175 000 клиенти, което е около 55% от засегнатите пътници.
"Искрено се извиняваме на всеки един от 315 000-те клиенти, чиито първоначални резервации бяха анулирани през септември и октомври. Работим върху разрешаването на този краткосрочен проблем при регистрацията“, коментира Кени Джейкъбс от Ryanair.
Той обясни, че за да се справят с проблема, са наели допълнителни екипи за обслужване на клиенти.
От Ryanair казаха, че до края на днешния работния ден очакват да са намерени алтернативни полети за над 175 000 клиенти, което е около 55% от засегнатите пътници.