Sharp се връща на пазара на телевизори в САЩ
Смята да си вземе лицензите и за други пазари в Северна и Южна Америка
~ 1 мин.
Sharp Corp ще влезе отново на американския телевизионен пазар по-късно тази година, съобщи японската компания за електроника в сряда, добавяйки, че ефективно е възстановила лиценза за собствената си телевизионна марка, продадена на китайската Hisense Group преди четири години.
Този ход е част от стратегията на Sharp за растеж след драматичен обрат в компанията, базирана в Осака, откакто бе превзета от тайванската Foxconn, най-големият в света подизпълнител в електрониката, през 2016 година.
Sharp отказа да разкрие подробности за последното лицензионно споразумение с Hisense. Компанията също така обмисля повторно навлизане на други пазари в Северна и Южна Америка.
Sharp ограничи бизнеса си в чужбина и лицензира Hisense да използва марката й в Северна и Южна Америка през 2015 г., когато огромните загуби в поделението за дисплеи изложиха на риск оцеляването на японската компания. По-късно съди китайската държавна фирма за поставянето на името Sharp на телевизори с ниско качество.