Snapchat ще предлага повече възможности на рекламодателите
Приложението ще позволи на маркетолозите да таргетират определени групи на база различни критерии
~ 1 мин.
Приложението за споделяне на мултимедийно съдържание Snapchat ще предлага повече възможности на рекламодателите. Сделката, която компанията сключи с Oracle Data Cloud (бившата Datalogix) ще й помогне да се нагоди спрямо поведението на потребителите при пазаруване извън мрежата. Това според експертите ще помогне на маркетинговите компании да доставят по-тясно насочени реклами и съответно да се постигат по-добри резултати при продажбите от реклами в Snapchat.
Сделката означава, че Snapchat най-накрая се отворя към таргетиране на реклами с помощта на данни от трети страни. Досега приложението избягваше тази възможност, която е широко разпространена сред основните конкуренти на социалната мрежа - Google, Facebook и Twitter. Те също са имали подобни партньорства с Datalogix за известно време. Така че се предполага, че сделката с Oracle Data Cloud ще помогне Snapchat в състезанието срещу конкуренцията за привличането на интерес от страна на рекламодателите.
Маркетолозите вече ще пускат реклами на Snapchat според 100 различни целеви аудитории. Те се основават на потребителските профили като "купувачи на козметика" или "купувачи на поттребителска електроника". Въпреки това, рекламодателите няма да могат да насочват потребителите въз основа на специфични продукти, които са купили, казва за Business Insider представител на Business Insider.
Всичко това е възможно заради внедряването на функцията Snap Audience Match през септември, което позволява на търговците да използват свои собствени списъци от имейл адреси и идентификационните номера на мобилните устройства, за да таргетират потребителите на Snapchat.
Сделката означава, че Snapchat най-накрая се отворя към таргетиране на реклами с помощта на данни от трети страни. Досега приложението избягваше тази възможност, която е широко разпространена сред основните конкуренти на социалната мрежа - Google, Facebook и Twitter. Те също са имали подобни партньорства с Datalogix за известно време. Така че се предполага, че сделката с Oracle Data Cloud ще помогне Snapchat в състезанието срещу конкуренцията за привличането на интерес от страна на рекламодателите.
Маркетолозите вече ще пускат реклами на Snapchat според 100 различни целеви аудитории. Те се основават на потребителските профили като "купувачи на козметика" или "купувачи на поттребителска електроника". Въпреки това, рекламодателите няма да могат да насочват потребителите въз основа на специфични продукти, които са купили, казва за Business Insider представител на Business Insider.
Всичко това е възможно заради внедряването на функцията Snap Audience Match през септември, което позволява на търговците да използват свои собствени списъци от имейл адреси и идентификационните номера на мобилните устройства, за да таргетират потребителите на Snapchat.