„Умните“ домакински уреди са акцент в представянето на Samsung на IFA 2017
Международният форум се провежда в Берлин
„Умни“ домакински уреди и иновации при носимите устройства са два от акцентите в представянето на Samsung Electronics на форума IFA 2017 в Берлин. "Иновациите на Samsung са вдъхновени от потребителите, променяйки живота им незабавно", коментира Дейвид Лоус, главен маркетинг директор на Samsung Electronics Europe.
Целта на новите домашни уреди на Samsung е те да донесат значима разлика в живота на хората с помощта на иновативни решения, каквато е технологията технологията QuickDrive за перални машини, която намалява наполовина времето за изпиране, а използваната енергия с 20%. Иновацията се корени в това, че в задната част на барабана има допълнителна пластина, осигуряваща движение назад и напред, освен нагоре и надолу. AddWash пък позволява да се добавят дрехи към пералнята по време на активен цикъл.
Южнокорейската компания се похвали и с безжичната прахосмукачка POWERstick PROTM, снабдена с 150 вата всмукателна мощност, 40 минути време за работа и живот на батерията до пет години.
Тази година Samsung планира да разшири и гласовите възможности на хладилника Family Hub в страни от Европа, включвайки английски, немски, френски и италиански език.
Умерена свързаност за живот в движение
В областта на все по-популярните носими устройства, каквито са „умните“ часовници, Samsung се похвали с подобрена свързаност, предлагаща цялостно управление на активностите.
По време на IFA 2017, Samsung представи три нови носими устройства. Първият представител е универсалният „умен“ часовник Gear Sport с вграден GPS, функции за проследяване на тренировката и хранителния режим. Характерно за него е, че може да управлява устройствата с поддръжка на Samsung IoT, да действа като дистанционно, когато изнасяте PowerPoint презентация или се забавлявате със Samsung Gear VR, както и да се разплащате със Samsung Pay (само за NFC).
Samsung представи и Gear Fit2 Pro - модерна фитнес GPS гривна. Разполагаща с извит 1.5-инчов Super AMOLED дисплей и с възможност за проследяване на различни дейности. В тази връзка компанията си партнира със Speedo при създаването на приложение, следящо показатели като брой дължини, време за една дължина и вид на замаха.
В партньорство със Spotify, Samsung предоставя на потребителите достъп до музика, дори когато те са офлайн или са оставили своите телефони у дома. Сътрудничеството с UnderArmour осигурява набор от персонализирани приложения. Безжичните слушалки Gear IconX 2018 завършват серията от носими устройства, представени от Samsung в IFA 2017.
Нови стандарти при визуалните дисплеи
По време на IFA 2017 компанията представи и новата 43-инчова версия на телевизора The Frame, който бе дебютира за първи път по-рано тази година. Samsung си партнира с водещи галерии и музеи като LUMAS, Saatchi Art и Sedition, за да подобри по-нататък The Frame като устройство, ориентирано към изкуството.
В тази връзка компанията обяви и партньорство с музея Прадо, както и планове за придобиване на приблизително 1000 известни творби, на които скоро ще могат да се насладят в The Frame Art Store. Потребителите ще могат да избират от разширената селекция от произведения, възползвайки се максимално от своя телевизор, дори когато не го ползват.
В допълнение към Art Store, Samsung Collection със специално курирани творби и функцията „My Collection”, която позволява на потребителите да проектират свои лични изображения на екрана, като дава на потребителите още повече възможности за визуално персонализиране на своето пространство.
Заедно с The Frame, Samsung представи и плановете си за разширяване на категорията QLED в Европа, тъй като тя продължава да разширява своето присъствие на престижния телевизионен пазар.
Представен бе и най-големият QLED гейминг монитор в света - CHG90, с 49 инча размер и ултра широк ъгъл на гледане от 178 градуса. CHG90 предлага цялостно и завладяващо изживяване, разширявайки визуалните възможности на гейминг монитор, без компромис по отношение на скоростта.