Вече можем да качваме снимки и през Instagram.com
Последната актуализация ще помогне за международния растеж на компанията
~ 2 мин.
Популярното приложение за фотография Instagram иска да достигне до хората по целия свят дори до онези, които все още не са изтеглили апликацията на мобилното си устройство поради невъзможност или нежелание. В търсене на международен растеж, компанията обяви една от най-големите си актуализации, която дава възможност на онлайн потребителите да споделят кадри през мобилната версия на сайта без да са свалили приложението.
Досега в уеб платформата потребителите можеха да сърфират, да харесват и следят други автори. Качването на снимки обаче бе невъзможно, а ставаше само през приложението. През март в мобилната версия на сайта се появи и функцията Explore (Търсене), докато по-рано достъпни бяха само опциите за публикации и уведомления.
С актуализацията на мобилната версия на сайта Instagram.com пред потребителите се отварят много по-големи възможности за споделяне на съдържание. Тя е разработена, за да помогне на хората да имат по-пълноценно преживяване в Instagram, независимо от устройството или мрежата, пише TechCrunch.
Нововъведението кореспондира с глобалната стратегия за растеж на компанията, насочена към достигането на 80% от потребителите извън САЩ. В тази посока бе и нововъведената през април опция за използването на Instagram в офлайн режим.
Това помогна на компанията в края на месеца да отчете, че е достигнала до 700 млн. души. Само от началото на годината Instagram е привлякла 100 млн. нови потребители към платформата си, което е най-високият темп на растеж за компанията досега. Преди това е нараствала с по 100 млн. души средно за период от 9 месеца.
Последните нововъведения са насочени към потребители от развиващите се страни, които нямат достъп до бърз интернет и трудно успяват да изтеглят приложението Instagram на телефоните си, тъй като не разполагат с достатъчно място за съхранение.
Според анализаторите стъпката на Instagram я извежда със стъпка пред основния ѝ конкурент Snapchat. Причината е, че видео приложение е много тежко и от компанията не дават приоритет на разширяването си към международни пазари с ниски приходи или такива от третия свят.
Актуализациите навеждат на въпроса дали компанията няма да пусне и олекотена Instagram Lite версия, каквато имат например апликациите за Facebook и Mesenger.