„Вила Ямбол“ продава успешно вина в Япония
Производителят печели позиции навън заради отличното съотношение цена-качество
Българското вино печели позиции зад граница. Само преди дни приключи визитата на голям японски вносител на вина, който даде много висока оценка за българските продукти. Хидехару Озава от Yokohama Wine Collection посети в разгара на гроздоберната кампания „Вила Ямбол“. Не за първи път експертът е у нас. При първото си посещение през март тази година, стартира износ на вина от портфолиото на родната изба, които днес се радват на голям успех в страната на изгряващото слънце. Понастоящем серията „Вила Ямбол“ присъства в над 500 обекта в Япония. Този път Озава е проявил интерес и към най-новата марка на производителя KABILE.
Озава e търговски директор на Yokohama Wine Collection. Компанията работи с 25 регионални дистрибутора в Япония, през които зареждат традиционната магазинна мрежа и независими специализирани магазини за алкохол. “Мисля че се справихме добре с намирането на коректен партньор, защото вината на избата са с много добро съотношение между цена и качество“, коментира по време на визитата си г-н Озава. „Освен това, в Япония от решаващо значение за продажбите, е дизайнът на етикета. Продуктите на „Вила Ямбол“ са отлично изпълнени в това отношение“, допълни той. Не е случаен и фактът, че на етикета на серията KABILE е изобразена древната тракийска богиня Кибела. Така бутилка вино се првръща в най-добрата визитна картичка на страната ни, в която има сериозни традиции във винопроизводството. Като основно предимство и причина за Yokohama Collection да избере „Вила Ямбол“ за партньор, Озава изтъква много подходящия за отглеждане на грозде климат в България, както и точния синтез между модерните технологии и древните тракийски традиции във винопроизводството.
Вината на „Вила Ямбол“ са добре познати навън, защото избата е от водещите износители на качествени вина в 35 държави от целия свят и на четири континента. През годините се наложи като водещ винен износител с поръчки от Германия, Швеция, Дания, Чехия и дори от Кения, Южна Корея, ОАЕ, Сингапур, Малайзия и др. Налага се много сериозно в Китай и в САЩ като на американския пазар продуктите й са утвърдени в девет щата, и има планове за влизането на нови. Тази година производителят донесе единствения двоен златен медал от Concours Mondial Dе Bruxelles, известен като Световното по вино със своето Villa Yambol Каберне Совиньон Резерва 2014. Подобно отличие се присъжда само на най-добрите вина, оценени с над 92 точки. Изненадата идва и от факта, че награденото българско вино надделя над конкуренти от целия свят в по-висок ценови клас. Освен това именно тази Резерва на „Вила Ямбол“ генерира изключително голям интерес в Япония.
„На конкурса в Брюксел например участвахме с 4 вина – имаме 3 златни медала, като единият е двоен за Villa Yambol Каберне Совиньон Резерва 2014. Тези отличия ни доказват, че сме на правилния път“, коментира изпълнителният директор на „Вила Ямбол“. И допълни: „Щастливи сме, че правим хубави български вина, които не остават незабелязани на международната винена сцена. Ще продължим да гарантираме с високото качество на продуктите си имиджа на страната като винопроизводител. Това е правилната посока“.