Visa стартира инициатива в подкрепа на жени предприемачи
Над 163 млн. жени по света са започнали собствен бизнес от 2014 г. насам
Компанията за дигитални разплащания Visa стартира глобална инициатива, която цели да насърчи собственичките на малки предприятия да развият бизнеса си. She's Next ще предоставя практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи.
През тази година ще бъдат организирани редица събития, които ще насърчават дамите в тяхното бизнес начинание. Сред тях са интерактивни семинари, достъп до експерти и актуални данни от проучване на Visa сред жени предприемачи в САЩ, които посочват най-важните за тях въпроси, сред които мотивация, финансиране и дигитални умения.
„Започването и развиването на бизнес може да бъде едновременно невероятно вдъхновяващо и предизвикателно. Именно затова Visa се ангажира да подкрепи жените предприемачи с едногодишна програма, която ще им предостави знание, последно поколение дигитални технологии за разплащания и силна мрежа от контакти със съмишленици. Истината е, че времето и ресурсите не винаги достигат, но когато работим заедно и се подкрепяме едни други, се случват невероятни неща“, каза Сюзан Кариър, глобален директор търговски продажби и придобивания във Visa.
От 2014 г. насам над 163 млн. жени по света са започнали собствен бизнес. Процентът на жените предприемачи в световен мащаб се увеличава по-бързо от този на мъжете.
She’s Next ще бъде подкрепена от Female Founder Collective (FFC) – мрежа от компании, ръководени от жени, които помагат на други жени. От подобряване на методите на разплащане до свързването на жените – собственици на малки предприятия, със съмишленици и експерти, Visa и FFC ще предлагат изключително полезни ресурси и възможности на жените предприемачи.
Първото събитие ще се проведе в Атланта, успоредно с финала на футболната лига на САЩ – Super Bowl LIII, който също ще се състои в града. Там, Visa ще бъде домакин на серия от интерактивни семинари за решаване на бизнес казуси, специфични за всяка общност. Следващи събития са планирани и за Световната купа за жени на ФИФА 2019 във Франция.
През 2019 г. Visa ще даде начало на втората фаза от своята мащабна маркетингова кампания Money is Changing (Парите се променят), в която на фокус са жените от поколението милениъл. Кампанията ще представи широк спектър от дами, които притежават и ръководят малък бизнес. Те ще споделят практическите стъпки, които лично са предприели, за да променят статуквото и да оспорят съществуващите табута, когато става въпрос за пари.
She's Next не е единствената програма на компанията, насочена към малкия бизнес, както и към жените предприемачи. Такива са спонсорството на Visa за програмата Great British High Street в Обединеното кралство и маркетинговата кампания Money is Changing в САЩ. В допълнение към усилията на компанията, фондацията на Visa подкрепи с близо 20 милиона долара неправителствената организация Women’s World Banking.