Високата цена на iPhone X е еквивалента на технологията му, смята Тим Кук
Изпълнителният директор на Apple изтъкна, че устройството идва с много добри технологични възможности
~ 2 мин.
Цената на iPhone X е еквивалентна на технологията, която получавате. Такъв отговор даде изпълнителният директор на Apple Тим Кук на въпрос дали цената от 999 долара на новия iPhone X не е „малко скъпичка за повечето хора“.
В добавка на това той отбеляза, че днес малцина плащат цялата сума за телефона в началото, а предпочитат това да се случи на разсрочени вноски във времето. Други фактори също допринасят за „намаляването на цената“, допълва още Кук и дава пример с това, че много търговци предлагат различни отстъпки и промоции.
Той обърна внимание и на това, че в днешно време смартфоните, в частност iPhone, са неизменна и жизненоважна част от ежедневието ни. „Хората искат той да прави все повече и повече неща, така че ние внедрихме още повече технологии в него, за да стане това възможно“, коментира още шефът на гиганта от Купертино.
Apple представи новия си модел iPhone Х, предварителните поръчки за който се очаква да стартират в края на октомври. Той се появи с нов дизайн, екран по целия му фронт, подобрени функции на камерата, сензори за лицево отключване и безжично зареждане.
Както компанията, така и инвеститорите се надяват, че устройството ще предизвика „супер цикъл“ на продажбите и по този начин ще помогне на гиганта да се върне към ръст на приходите. Припомняме, че през 2015 г. Apple обяви приходи от 215 млрд. долара, което представляваше първия ѝ спад на годишна база от далечната 2001 г. насам.
Кук коментира, че Apple никога не е искала „да продава по най-много от всичко“, нито пък е целяла „големите приходи“. „Нашата цел е да направим най-добрия продукт, който обогатява живота на хората", изтъкна още той, цитиран от Business Insider.
В добавка на това той отбеляза, че днес малцина плащат цялата сума за телефона в началото, а предпочитат това да се случи на разсрочени вноски във времето. Други фактори също допринасят за „намаляването на цената“, допълва още Кук и дава пример с това, че много търговци предлагат различни отстъпки и промоции.
Той обърна внимание и на това, че в днешно време смартфоните, в частност iPhone, са неизменна и жизненоважна част от ежедневието ни. „Хората искат той да прави все повече и повече неща, така че ние внедрихме още повече технологии в него, за да стане това възможно“, коментира още шефът на гиганта от Купертино.
Apple представи новия си модел iPhone Х, предварителните поръчки за който се очаква да стартират в края на октомври. Той се появи с нов дизайн, екран по целия му фронт, подобрени функции на камерата, сензори за лицево отключване и безжично зареждане.
Както компанията, така и инвеститорите се надяват, че устройството ще предизвика „супер цикъл“ на продажбите и по този начин ще помогне на гиганта да се върне към ръст на приходите. Припомняме, че през 2015 г. Apple обяви приходи от 215 млрд. долара, което представляваше първия ѝ спад на годишна база от далечната 2001 г. насам.
Кук коментира, че Apple никога не е искала „да продава по най-много от всичко“, нито пък е целяла „големите приходи“. „Нашата цел е да направим най-добрия продукт, който обогатява живота на хората", изтъкна още той, цитиран от Business Insider.