„Виваком“ обяви как ще компенсира клиентите си
Абонатите ще получат бонуса през следващия отчетен период
Мобилният оператор "Виваком" обяви, че ще компенсира своите клиенти за вчерашния срив на мобилната мрежа.
"След възникналия през вчерашния ден (29.08.2016 г.) технически проблем, който доведе до временна липса на достъп до мобилни гласови услуги за абонатите на VIVACOM в София и София област, компанията ще компенсира своите клиенти за създаденото неудобство. Това е стандартна практика за българския телеком, който поставя на първо място грижата за своите абонати и предоставя компенсации в подобни ситуации", се казва в съобщението на компанията.
Всички клиенти на оператора, които са имали технически проблем с мобилните гласови услуги, ще бъдат компенсирани с 50 минути за разговори във всички национални мрежи и първа международна зона.
Бонус минутите ще бъдат включени към следващия отчетен период на клиента и трябва да бъдат заявени от 30-ти август до 15-ти септември на създадената за целта форма - „Заявка за компенсация“ - на интернет сайта на компанията.
От компанията поднасят своите извинения на потребителите за причиненoто неудобство и благодари за проявеното разбиране.