Vogue пуска онлайн бизнес издание
Vogue Business тръгва на фона на съкращения на работни места в американската медийна индустрия
~ 1 мин.
Издателят на култовото модно списание Vogue Conde Nast International ще пусне нова бизнес-ориентирано модно издание в опит да се възползва от нови източници на приходи.
Vogue Business ще бъде дигитално издание, предназначено за професионалистите от модната индустрия.
Според анализатори този ход е част от по-широка промяна в медийния сектор към нишови издания.
Стартирането идва на фона на съкращения на работни места в американската медийна индустрия, съобщава Би Би Си. Американските медийни компании BuzzFeed, HuffPost и Gannett са съкратили 1000 работни места тази година.
Condé Nast International заяви, че новата медия ще обхване "пазарните течения, културните движения, тенденциите и технологиите, които ще повлияят на модната индустрия".
Vogue Business е първият продукт, излязъл от инкубатора на фирмата, който разработва нови продукти и услуги за компанията.
Компанията също така издава Wired, GQ и Vanity Fair.
Главен редактор на новото издание ще бъде Лорън Индвик, а сред авторите ще е Сузи Менкс.
Компанията съобщи, че 7000 професионалисти в бранша са участвали в бета-тестовете на Vogue Business, включително висши ръководители в някои от най-големите световни модни марки.
Vogue Business ще бъде дигитално издание, предназначено за професионалистите от модната индустрия.
Според анализатори този ход е част от по-широка промяна в медийния сектор към нишови издания.
Стартирането идва на фона на съкращения на работни места в американската медийна индустрия, съобщава Би Би Си. Американските медийни компании BuzzFeed, HuffPost и Gannett са съкратили 1000 работни места тази година.
Condé Nast International заяви, че новата медия ще обхване "пазарните течения, културните движения, тенденциите и технологиите, които ще повлияят на модната индустрия".
Vogue Business е първият продукт, излязъл от инкубатора на фирмата, който разработва нови продукти и услуги за компанията.
Компанията също така издава Wired, GQ и Vanity Fair.
Главен редактор на новото издание ще бъде Лорън Индвик, а сред авторите ще е Сузи Менкс.
Компанията съобщи, че 7000 професионалисти в бранша са участвали в бета-тестовете на Vogue Business, включително висши ръководители в някои от най-големите световни модни марки.