Volkswagen спира промоции заради скандала „Дизелгейт“а
Най-големият производител на автомобили в Европа се бори с най-голямата криза в своята 78-годишна история
Volkswagen ще замрази промоциите си следващата година в своето подразделение VW като част от усилията на компанията да спести средства, за да се успее да се с прави с над 30 милиарда евро разходи, произтичащи от скандала, пише германско бизнес списание, цитирано от Ройтерс.
Германската компания планира също така да използва отново възможно най-много от частите си за новото поколение на популярния модел Golf, от което може да спести стотици милиони евро, съобщава Manager Magazin, позовавайки се на източници от VW.
Най-големият производител на автомобили в Европа се бори с най-голямата бизнес криза в своята 78-годишна история, след като призна миналия месец, че е инсталиран софтуер в дизеловите автомобили, който изменя резултатите на нивото на токсичните емисии в дизеловите двигатели на VW.
Сканадалът вече струва на компанията над 30 млрд. евро, повечето от тях новият главен изпълнителен директор на компанията планира да припише на марката VW, като по този начин иска да опази дъщерните дружества Audi и Porsche
Volkswagen съобщава, че ще свие инвестиционните планове на VW, което носи най-големи приходи и ще ускори намаляването на разходите във фирмата. Компанията не е коментирала официално съобщението и не е обявила, за кои автомобили и пазари ще важат замразените промоции.