Warner Music направи най-голямото публично предлагане за годината
Третият в света музикален лейбъл успя да набере 1.9 млрд. долара
~ 2 мин.
Warner Music Group, третият най-голям световен звукозаписен лейбъл, заяви в сряда, че разширеното първично публично предлагане на компанията е набрало 1.93 милиарда долара в най-голямото IPO в САЩ за 2020 г.
Компанията увеличи предлагането до 77 милиона акции от клас А на 25 долара на акция, което оценява дружеството на 12.75 млрд. долара. Първоначално беше предвидено компанията да предложи 70 милиона акции.
Предложените акции са изцяло на съществуващи инвеститори. Warner Music, дом на изпълнители като Карди Б, Ед Шийран и Бруно Марс, беше определила целеви диапазон от 23 до 26 долара на акция за IPO-то.
Голямото предлагане показва засилване на апетита на инвеститорите към нови емисии, които спряха през март, след като борсите започнаха да падат рязко след глобалното разпространение на пандемията COVID-19, отбелязва Reuters.
Warner Music беше планирала да направи IPO-то във вторник, но го отложи с един ден, за да отбележи #BlackOutTuesday – събитие в социалните медии, за да покаже подкрепа за расовата справедливост във връзка с протестите в САЩ срещу убийството от полицаи на чернокожия Джордж Флойд, което предизвика масови протести и безредици.
Компанията увеличи предлагането до 77 милиона акции от клас А на 25 долара на акция, което оценява дружеството на 12.75 млрд. долара. Първоначално беше предвидено компанията да предложи 70 милиона акции.
Предложените акции са изцяло на съществуващи инвеститори. Warner Music, дом на изпълнители като Карди Б, Ед Шийран и Бруно Марс, беше определила целеви диапазон от 23 до 26 долара на акция за IPO-то.
Голямото предлагане показва засилване на апетита на инвеститорите към нови емисии, които спряха през март, след като борсите започнаха да падат рязко след глобалното разпространение на пандемията COVID-19, отбелязва Reuters.
Warner Music беше планирала да направи IPO-то във вторник, но го отложи с един ден, за да отбележи #BlackOutTuesday – събитие в социалните медии, за да покаже подкрепа за расовата справедливост във връзка с протестите в САЩ срещу убийството от полицаи на чернокожия Джордж Флойд, което предизвика масови протести и безредици.
Музикалната индустрия се счита от анализаторите за по-устойчива в кризата, отколкото широката икономика, въпреки че Warner Music предупреди, че пандемита е навредила на потоците й от приходи и забави пускането на нови записи, филми и телевизионни програми.
Warner Music, чийто мажоритарен собственик е Access Industries на милиардера Лен Блаватник, отчете нетна загуба от 74 млн. долара през второто фискално тримесечие, приключило на 31 март, в сравнение с печалба от 67 млн. долара година по-рано. Дългът й възлиза на 2.98 млрд. долара.
Компанията проведе роудшоуто по рекламиране на предлагането си изцяло виртуално заради избухването на COVID-19.