Започва седмата дарителска кампания „Избери, за да помогнеш”
Благотворителната платформа за онлайн дарения е отворена от днес
За седма поредна година Райфайзенбанк стартира дарителската кампания“Избери, за да помогнеш”с нови 21 общественозначими проектa в областите здравеопазване, социална сфера, култура и образование, опазване на околната среда. Кампанията ще набира подкрепа за проекти за хората с хронична бъбречна недостатъчност, за семейства с репродуктивни проблеми, за профилактика на рака на млечната жлеза, за деца и жени, жертви на насилие, за възрастни болни и самотни хора, за опазване на културно-историческото наследство, за изпадналите в беда в планината.
Традиционно най-много средства в дарителската кампания се набират от Райфайзенбанк и служителите на Групата Райфайзен в България, които даряват лични средства по избран от тях проект. За всеки дарителски жест на свой служител, независимо от сумата, Райфайзенбанк добавя по 100 лв. Средства се набират и от външни дарения, благодарение на популяризирането на проектите от страна на медийните партньори на кампанията. Даренията постъпват директно по сметките на съответните организации.
„За шестте си издания „Избери, за да помогнеш“ е подкрепила повече от 160 проекта с над 2 млн. лева. Благодарение на служителите на банката, кампанията ще се реализира за поредна година, а наред с нашето участие външните дарения, които всеки може да направи, ще помогнат за осъществяването на каузите“, каза Оливер Рьогл, председател на УС на Райфайзенбанк.
Както всяка година и по време на седмото издание на „Избери, за да помогнеш“ актуалните проекти на неправителствени организации, фондации, болници и др. са представени на интернет страницата на кампанията www.izberi.rbb.bg. На нея всеки, който желае, може да направи дарение директно по сметка на избрания благотворителен проект или онлайн чрез системата за разплащания Pay.dir.bg, както и чрез интернет банкирането на Райфайзенбанк. Благотворителната платформа www.izberi.rbb.bg с новите 21 проекта е активна от днес.
Всички каузи, включени в кампанията “Избери, за да помогнеш” са проверени, проучени и избрани така, че да засягат значим за обществото проблем, а бенефициентът да е в състояние да осигури работата по решаването му и впоследствие да направи отчет за изразходваните средства.
Освен първоначално предложените проекти, служителите ще могат да правят предложения за каузи, които също да бъдат включени в“Избери, за да помогнеш” 2015 като проекти по тяхна лична инициатива. За всеки конкретен проект в дарителската кампания могат да се правят дарения и чрез SMS.