Затворените киносалони сринаха продажбите на Coca-Cola
Приходите на компанията за април се понижиха с 37.2%
Coca-Cola обяви в четвъртък, че продажбите на компанията са спаднали с повече от 1/3 през април. Основната причина за това са затворените киносалони, театри и вериги за бързо хранене с цел ограничаване на разпространението на коронавируса, съобщава Reuters.
Нетните приходи на компанията са се понижили с 37.2% за последния месец. Като цяло продажбите за първото тримесечие в световен мащаб са се свили с 1.2% и достигат 1.4 млрд. евро.
„След силен старт на 2020 г., март и особено април бяха по-трудни. Силното представяне през януари и февруари гарантира, че ние влязохме в тази криза от позиция на истински силна компания“, каза главният изпълнителен директор Зоран Богданови.