3500 жалби са подадени срещу мобилните оператори
800 от тях са за надписани сметки
От началото на годината са подадени общо 3500 жалби от клиенти на мобилните оператори. Това каза в интервю за Нова телевизия Веселин Божков, председател на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). По думите му 800 от жалбите са за надписани сметки. "Това е един сериозен проблем към българските оператори", е мнението на Божков.
По повод проверките, които се извършват след жалбите на потребителите председателят на регулатора подчерта, че обикновено проверките са повече от броят на жалбите, защото се проверяват и двете страни. "Тези проверки се извършват с констативни протоколи и установяването на акт за административни нарушения и те понасят съответните глоби", каза Веселин Божков.
Той е убеден, че уведомяването на потребителите за задължения към мобилните оператори трябва да става по подходящ начин. Шефът на КРС даде пример за начини, по които може да бъде изпратено уведомлението "телефонно обаждане на съответния абонат по телефона му, изпращане на писмо по точно посочен адрес, които е посочил абоната и фигурира в договора".