Applе пак е най-скъпият бранд в света
Компаниите от технологичния сектор водят в класацията на най-скъпите марки
Американският технологичен гигант Apple отново е начело на класацията за най-скъпите марки в света, съобщават световните медии.
Рейтингът се изготвя от пазарните анализатори от Brand Finance, които оцениха бранда Apple на 87,3 млрд. долара. По този начин създадената от Стийв Джобс компания зае първа позиция в годишната класация на 500-те най-скъпи търговски марки в света.
Apple е следвана от южнокорейската Samsung, оценявана на 58,7 млрд. долара. Щатските технологични компании Google е оценена на 52,1 млрд. долара,а Microsoft – на 45,5 млрд. долара.
По този начин за пръв път изключително IT - играчите станаха най-скъпоценните брандове в САЩ и по света. Само преди година обаче на на челните места имаше и търговци, като американската верига за търговия на дребно Walmart.